Har fått totalt dilla på disse, så det blir stadig flereVis vedlegget 103676
Ferdig med ett par ugg's i gammelrosaEn venninne får tvillingjenter, så det skal bli et par til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått totalt dilla på disse, så det blir stadig flereVis vedlegget 103676
Ferdig med ett par ugg's i gammelrosaEn venninne får tvillingjenter, så det skal bli et par til..
Hvilken oppskrift/hvilket garn har du brukt? Jeg har laget noen sånne i ull men finner ikke oppskrifta fra forrige gang! Lyst til å lage i bomullVis vedlegget 103676
Jeg brukte denne oppskriften: http://anettebloggen.blogg.no/1371472514_baby_uggs_3.htmlHvilken oppskrift/hvilket garn har du brukt? Jeg har laget noen sånne i ull men finner ikke oppskrifta fra forrige gang! Lyst til å lage i bomull
Så flink du erVis vedlegget 107259 Jeg har strikker teppe :0)
Såååå søte!!
Ferdig med Marius vognteppeVis vedlegget 109147
Tusen takkgodt eg e ferdige for har fått strikkeforbud av legen nå pga hevelser...det e lett å strikke teppet om du har noen som kan veilede deg littSååå fint!!! TRor jeg må legge inn ønske hos lillesøster, ho e flinkere med pinnene enn jeg. Og svigermor har strengt tatt fått litt mange bestillinger![]()
![]()