Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine! Har du oppskrift?Da har jeg prøvd meg på et nytt lite prosjekt, og denne gangen ble det et par Baby ConverseGanske fornøyd med tanke på at det var første forsøk! Disse skal min nyeste nevø på 9 uker få neste helg
(de er nok litt store ennå men..)
Vis vedlegget 102197
Jeg brukte denne svenske oppskriften: http://pysselkiisen.blogspot.no/2010/09/nytt-grattismonster-pa-baby-converse.html?m=1Fine! Har du oppskrift?
Jeg har ikke rukket å strikke noe og tror ikke jeg gjør det heller (er midt oppi salg/ kjøp av bolig, tar lappen og ferdigstiller masteroppgaven min, så NOK å gjøre)! Men er kjempe heldig som har en ivrig mamma som strikker masse flott
Til jul fikk jeg et nydelig strikket babyteppe og sist jeg var hjemme fikk jeg en søt lue, men hun har visst mye mer på lur + hentesett da selvsagt
![]()
Ja... Er mye å rekke over!! Men jeg er *bankibordet* i veldig god form, så jeg står på mens jeg kanSkal si du har mye å gjøre for tiden!Når overtar dere, når har du oppkjøring og når skal du levere avhandlingen? Må si jeg er glad jeg ikke skriver masteroppgave midt oppi det hele! Var stress nok som ikke-gravid. Du er tøff som får det til!
![]()
Her skal mormora få strikke noe tenker jeg. Har bedt henne om å finne en lett bomullskjole med ev en bomullsjakke over. Har funnet flere fine oppskrifter. Strikker teppe i alpakka selv da så kald blir hun ikkeHvilket garn strikker dere hentesett i? Med termin 20 juni kan det potensielt være 30 grader her.. Men det kan like gjerne være 5-10...
BambusgarnHvilket garn strikker dere hentesett i? Med termin 20 juni kan det potensielt være 30 grader her.. Men det kan like gjerne være 5-10...
Så nydelig!Litt over snittet glad i mariusmønsteret, så nå er jeg akkurat ferdig med vognteppe, dress og lue![]()
Prøvde meg på ett par ikveld jeg også. Ble ikke såå aller verst mtp at d var første forsøk og år og dag siden jeg har heklet. Fant forøvrig en side med oppskrift på norsk, hvis flere vil prøveJeg brukte denne svenske oppskriften: http://pysselkiisen.blogspot.no/2010/09/nytt-grattismonster-pa-baby-converse.html?m=1
Hun har også linket til den originale på engelsk, som har bilderPass på at sm betyr smygmaske, altså kjedemaske, og ikke stavmaske slik jeg trodde først
Og tills betyr tillsammans, altså at man hekler maskene sammen
![]()