Så fint det ble! Holder på med Marius vognteppe selv og er spent på om jeg får det til.Litt over snittet glad i mariusmønsteret, så nå er jeg akkurat ferdig med vognteppe, dress og lue![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint det ble! Holder på med Marius vognteppe selv og er spent på om jeg får det til.Litt over snittet glad i mariusmønsteret, så nå er jeg akkurat ferdig med vognteppe, dress og lue![]()
TakkSå fint det ble! Holder på med Marius vognteppe selv og er spent på om jeg får det til.
Så utrolig søte!Jeg har ikke strikket noe, men synes det er veldig koselig å hekle.. Nå har jeg prøvd meg på noen små, søte booties.. Gjenstår å få på en fin liten treknapp som pynt, så er de ferdig![]()
Vis vedlegget 101831
Jeg brukte denne: http://www.repeatcrafterme.com/2012/10/crochet-cuffed-baby-booties-pattern.html?m=1Så utrolig søte!kan jeg spørre om hvor du fant oppskriften?
![]()
Den linken var litt ugrei med megJeg brukte denne: http://www.repeatcrafterme.com/2012/10/crochet-cuffed-baby-booties-pattern.html?m=1
Jeg brukte fryktelig lang tid på å få de til, så disse kommer jeg ikke til å prøve meg på igjenOg de ble forresten bittesmå, nesten mer som dukkesko enn babysko
Får håpe du lykkes bedre enn meg![]()
Jeg skulle bruke vanlig bomullsstoff, men det ble polyester. Ene og alene for å få lik farge på stoff og teppeKan eg spør ka type stoff du brukte?
Ok er litt usikker på hva jeg skal ha.tror du det går å bruke fleece?Jeg skulle bruke vanlig bomullsstoff, men det ble polyester. Ene og alene for å få lik farge på stoff og teppe![]()
Ja jeg ser den!Ok er litt usikker på hva jeg skal ha.tror du det går å bruke fleece?
Misunnelig på alle dere flinke jenter! Hver gang jeg prøver meg på noe, blir det skikkelig stygt og gir opp halvveis. Kan ikke sy fast jakke-knapper enganghar noen tips til bra hekle/strikke-bøker som kanskje får meg lenger på vei?
Takk for tipset! Kanskje jeg klarer å lage noe jeg ogJeg vil anbefale å søke på crochet på youtube=) Lærte meg alt der for da kan man se det skritt for skritt=) Evt søke crochet booties baby eller noe slikt for å begynne på noe enkelt=)
Så fint det ble! Holder på med Marius vognteppe selv og er spent på om jeg får det til.