Hva har dere handlet

Jeg har selv lett lenge etter sugekopp knapper og andre sugekopp ting! Det finnes mye å kjøpe på ebay! Jeg har kjøpt kroker der (med sånn lås så de ikke skal falle av veggen) også finnes det stag med samme funksjon så man kan henge kroker og bøtter og sånn på!
Takk for tips <3
 
Tusen takk!
Sugekoppknottene fannt jeg etter mye leting på obs bygg :) Stellematten er bestillt på kjopbarnevogn.no, er i samme serien som opphenget (farg og form), var så søtt med sauer på syns jeg :)
Kommoden eg 88cm høy, 85cm bred og 50 dyp :) vi er ikke de høyeste menneskene, så for oss passet høyden perfekt! Blir jo litt høyere med madrass oppå også :)

Tusen takk for tips! <3 Sier det igjen ; nydelig stelleplass. Kan være jeg henter litt inspirasjon der hos deg ja ;)
 
Ja, det er veldig avhengig av layouten i huset. Vi har soveromma 10 m fra sofaen så det er ikke noe vi har bruk for til daglig. Men har savna det noen ganger når hun sov ute og jeg ikke kunne se vogna..


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi har bare 1 rom, så her er ikke babycall så viktig kan du si ^^
 
Her har vi kjøpt inn litt babyklær og siklesmikker. Til jul fikk vi soveskinn og sittestol. Mamma og pappa har kjøpt inn vugge fra barnas hus. Vi bygger hus slik at vi venter med å kjøpe alle de store tingene så lenge vi kan. Blir jo bare mer å lagre før vi flytter inn:)
 
Kjøpt meget lite, kun litt klær. Men skal begynne titte på vogn nå, og vi arver stokke tripp trapp og vugge.
 
da var sengekant i hus også - fant endelig en jeg likte som ikke kosta skjorta :D
 
da var sengekant i hus også - fant endelig en jeg likte som ikke kosta skjorta :D
ER det en som ikke sklir ned? føler det finnes så mange som bare er i stoff liksom.. Jeg vil ha en som erlitt hard..
 
ER det en som ikke sklir ned? føler det finnes så mange som bare er i stoff liksom.. Jeg vil ha en som erlitt hard..
Me too.. Hadde en skikkelig dårlig en til storesøster som var skikkelig slapp. Vil ha en stiv denne gang. Tar gjerne imot tips :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
synes den virka stivere enn de fleste - hvertfall stivere enn de jeg hadde til småtrolla sist. Er i merket BarnasHus, rosa og hvitstripete.... skal se om jeg finner link!
 
babycall er noe vi skal ha fra dag 1 så å si, for lille har senga si oppe på vårt rom og når hun skal ligge oppe eller ute i vogna så tørr jeg ikke la henne ligge alene....så babycall skal i hus :)
Babycall har vi aldri brukt inne i huset, men oppdaget fort at det var "et må ha" da trollet sto ute i vogna si å sov på dagtid..,.
 
Vi har bare 1 rom, så her er ikke babycall så viktig kan du si ^^
..... Hvis du blir en kafémamma som tørr å la babyen stå i vogna på utsiden å sove( jeg gjorde det der jeg kunne se vogna i vindu ) så er babycall kjekt å ha....
 
..... Hvis du blir en kafémamma som tørr å la babyen stå i vogna på utsiden å sove( jeg gjorde det der jeg kunne se vogna i vindu ) så er babycall kjekt å ha....
Åh.. Det har jeg ikke tenker på en gang... Og det er fullt mulig jeg blir en café mamma :p
 
Hvilke babycaller har dere sett på? Eventuelt kjøpt? Synes det er en jungel av babycaller, som alt annet egentlig... Tenker dere på stråling, hvor sensitiv den er osv..? Kjenner jeg er litt lost på dette område.
 
Hvilke babycaller har dere sett på? Eventuelt kjøpt? Synes det er en jungel av babycaller, som alt annet egentlig... Tenker dere på stråling, hvor sensitiv den er osv..? Kjenner jeg er litt lost på dette område.

Gode spørsmål, jeg kan kle en dritt heller :p
 
Vi kjøpte en nova babycall, ifølge ekspeditøren hadde den laveste stråling og var veldig praktisk med tanke på at man får to ladestasjoner istedenfor bare en som er vanlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Gode spørsmål, jeg kan kle en dritt heller :p
Godt det er flere som ikke har alt under kontroll enda ;)
 
I dag har vi handlet inn dyne til sengen og dyne til vogn/vugge da det var tilbud på jysk :)
Og i helgen fikk vi verdens fineste lammeskinn av onkelen og tanten min som driver gård:
ImageUploadedByTapatalk1358802768.164778.jpg
Det blir godt til den lille i kalde tider :)
 
Back
Topp