Hva har dere handlet

Å hjelpes... er det nå en skal bli stresset? Har kun bestilt vogn og kjøpt så lite klær at det ikke teller (5 plagg)...
 
Då har me handlet Stokke newbornsett og, fannt et brukt på finn. Så det var genialt :D stolen skal vi kjøpe ny på barnashus. Fikk gavekort der til jul :) Og så har jeg kost meg litt i dag og fått opp stelleplassen. Etter kommoden ble skrudd opp måtte jeg bare se hvordan alt ble ferdigt :) resultat: Vis vedlegget 2088
Hvor er den komoden fra?? kjempefin!
 
Photo 15.01.13 08 55 34.jpg

Beklager størrelsen, men sånn er da iPhone når jeg ikke gidder å redigere det før jeg poster.
Dette er restulat etter shopping i går:
  • Et stellebord (fikk kjøpt under halv pris brukt!)
  • Kommode på siden
  • Kusiner bokser i grønn og turkis (skal prøve å få tak i fler!)
  • Og grønne og turkise kluter og babyhåndkler for å matche ^^ haha.

Er ganske fornøyd.
Skal kjøpe ny stellematte da, for vi fikk med den til ikea på kjøpet med stellebordet, men jeg syns den er flat og kjip.. Så skal kjøpe en på Jysk når jeg kjøper dyne! :D
 
Jeg har kjøpt noen rosa vaskekluter og bilsete. Har stellekommode men må kjøpe noe til badet, så trenger vi bare litt klær, sånn for å ha litt rosa blant alt det hvite. Så stresser ikke, lenge igjen enda...
 
Då har me handlet Stokke newbornsett og, fannt et brukt på finn. Så det var genialt :D stolen skal vi kjøpe ny på barnashus. Fikk gavekort der til jul :) Og så har jeg kost meg litt i dag og fått opp stelleplassen. Etter kommoden ble skrudd opp måtte jeg bare se hvordan alt ble ferdigt :) resultat: Vis vedlegget 2088

Nydelig stelleplass!!!
Noen spm. hvor er sugekoppknottene fra og hvor er den til høyre for stellekommoden fra? OG hvor er stellematten kjøpt? Var virkelig sååå fint!!! :)
 
Nydelig stelleplass!!!
Noen spm. hvor er sugekoppknottene fra og hvor er den til høyre for stellekommoden fra? OG hvor er stellematten kjøpt? Var virkelig sååå fint!!! :)
Tusen takk!
Sugekoppknottene fannt jeg etter mye leting på obs bygg :) Stellematten er bestillt på kjopbarnevogn.no, er i samme serien som opphenget (farg og form), var så søtt med sauer på syns jeg :)
Kommoden eg 88cm høy, 85cm bred og 50 dyp :) vi er ikke de høyeste menneskene, så for oss passet høyden perfekt! Blir jo litt høyere med madrass oppå også :)
 
Nydelig stelleplass!!!
Noen spm. hvor er sugekoppknottene fra og hvor er den til høyre for stellekommoden fra? OG hvor er stellematten kjøpt? Var virkelig sååå fint!!! :)

Jeg har selv lett lenge etter sugekopp knapper og andre sugekopp ting! Det finnes mye å kjøpe på ebay! Jeg har kjøpt kroker der (med sånn lås så de ikke skal falle av veggen) også finnes det stag med samme funksjon så man kan henge kroker og bøtter og sånn på!
 
Å hjelpes... er det nå en skal bli stresset? Har kun bestilt vogn og kjøpt så lite klær at det ikke teller (5 plagg)...

Jeg ble super-stressa av denne tråden. Så jeg dro å kjøpte mer :p
 
Har ikke kjøpt inn noe enda. Har det meste fra før etter første, men ska snart begynne å se over babytøyet og slik :) det er så koselig :) Så blir det vel litt småhandling etterhvert.
Kjempeflotte stelleplasser dere har som har lagt ut bilde :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ikke handlet noe, må vel sette meg ned en dag for å finne ut hva det er som trengs. Ikke sikkert bodene er så søte som jeg husker ;-)
 
Noe av det trenger jo ikke å kjøpes inn før man har fått babyen, da :) F.eks kjøpte jeg aldri klær i str 50 til sønnen min, i tilfelle han var for stor. Og det var han jo, hehehe!
Babycall kjøpte vi først da han "flytta ut" av soverommet vårt. Alle amme-saker (ammepute, brystpumpe osv.) kjøpte jeg bare når jeg så at jeg fikk behov for det.

Så jeg syns ikke det er noe å stresse med ;) Jeg har forresten laget en utstyrsliste under "Dagbøker". Jeg elsker lister, og blir stressa uten, hehehe :D
 
da var vogna vår i hus - den kom i dag! Mangler baggen enda, tar rundt 2 uker før den kommer :)
Men er sååå fornøyd med vogna, mye finere i virkeligheten her hjemme enn på nett/i brosjyren <3
I'm in løøøøøøøw <3
 
Noe av det trenger jo ikke å kjøpes inn før man har fått babyen, da :) F.eks kjøpte jeg aldri klær i str 50 til sønnen min, i tilfelle han var for stor. Og det var han jo, hehehe!
Babycall kjøpte vi først da han "flytta ut" av soverommet vårt. Alle amme-saker (ammepute, brystpumpe osv.) kjøpte jeg bare når jeg så at jeg fikk behov for det.

Så jeg syns ikke det er noe å stresse med ;) Jeg har forresten laget en utstyrsliste under "Dagbøker". Jeg elsker lister, og blir stressa uten, hehehe :D
Hadde heller egentlig ikke bruk for str 50, kjøper ingenting av det nå, men har arvet litt da.. Akkurat ammepute var greit å ha handlet på forhånd syns jeg da.. Tok noen uker før jeg var i form til å handle og var veldig greit med den puta den første tida.. Kunne jo sendt mannen ut, men trur ikke han hadde vist ha han skulle se etter :p Babycall har vi hatt veldig lite bruk for, men kjekk å ha noen ganger.. Vi kjøpte faktisk ny dyr nå rett før nyttår fordi vi skulle ha storesøster i kjelleren nyttārsaften. Vi har hatt noe billig drit fra før av og det endte med at jeg ikke brukte den fordi jeg ikke stolte på den. Du betaler litt for det du får er min erfaring på den fronten.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
babycall er noe vi skal ha fra dag 1 så å si, for lille har senga si oppe på vårt rom og når hun skal ligge oppe eller ute i vogna så tørr jeg ikke la henne ligge alene....så babycall skal i hus :)
 
babycall er noe vi skal ha fra dag 1 så å si, for lille har senga si oppe på vårt rom og når hun skal ligge oppe eller ute i vogna så tørr jeg ikke la henne ligge alene....så babycall skal i hus :)
Ja, det er veldig avhengig av layouten i huset. Vi har soveromma 10 m fra sofaen så det er ikke noe vi har bruk for til daglig. Men har savna det noen ganger når hun sov ute og jeg ikke kunne se vogna..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Noe av det trenger jo ikke å kjøpes inn før man har fått babyen, da :) F.eks kjøpte jeg aldri klær i str 50 til sønnen min, i tilfelle han var for stor. Og det var han jo, hehehe!
Babycall kjøpte vi først da han "flytta ut" av soverommet vårt. Alle amme-saker (ammepute, brystpumpe osv.) kjøpte jeg bare når jeg så at jeg fikk behov for det.

Så jeg syns ikke det er noe å stresse med ;) Jeg har forresten laget en utstyrsliste under "Dagbøker". Jeg elsker lister, og blir stressa uten, hehehe :D
Brukte babycall hele tiden jeg,hadde den i vognen når de sov ute.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Så masse fint dere har fått i hus:)
Og for noen fine stelleplasser små nurkene skal få,heldige bebiser vi får:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp