Hva har dere handlet

Har kjøpt vogn og seng. Har noe fra før, og en del skal jeg kjøpe/arve fra min søster som har baby nå. Kommer egentlig ann på om det er gutt eller jente i magen, om vi må handle mye nytt eller ikke. ;-)
Du vet ikke hva du får?
Greit å arve da:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg har bare handlet litt tøy. Vi har alle de store tingene etter Mina, bortsett fra stellebord.
Skal på Ultralyd i slutten av januar igjen, så etter det begynner vi å gå igjennom alt tøyet ettter Mina, for å se om det er noe vi kan bruke til lillebror ;-)

BVforum via Samsung
 
Har jo endel etter storebror, men det er veldig mye klær i blått. Har kjøpt en koseklut og body i rosa foreløpig av klær:) Vi har kjøpt ny vogn, søskenvogn, siden storebror også trenger vogn enda. Må også ha et nytt bilsete siden vi solgte det andre.. Hmm. Har kjøpt ammepute, det angret jeg på at jeg ikke hadde sist. Ellers har vi alt vi trenger:)
Slapp unna med den store shoppingen du og:) har det meste jeg og:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har det meste av store ting etter storesøster, men har handlet inn en del nye klær til lillebror pluss en ny babycall. Ellers så vil vi ha en til tripp trapp stol og bestemte oss i natt for at storesøster skal beholde sprinkelsenga litt til, så da må lillebror få ny seng og madrass.. Ellers så trenger vi ting til rommet hans og litt småting.. Jeg liker å handle, men bekkenet begrenser ganske mye for tiden..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Kjedelig med bekkenet da,spesielt når enhar lyst å shoppe litt:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Vi har fått kjøpt inn alt vi trenger,troor vi.. :D Litt kjedelig egentlig,for det er jo så koos å handle.. Men deilig å ha alt i hus også..
Har handla:
*Vogn - Brio Go i lys brun :D
*Bilstol som vi har fått av kompis til samboer, pluss at vi får enda en bilstol med base av søstra mi :)
*Masse klær, pluss ett LASS med arveklær. Vet ikke hvor vi skal gjøre av alt :O
*Smokker
*Kosekluter
*Vaskekluter
*Dyner - en i 65x80 til vogna + en i 80x100 til sprinkelsenga
*Sengesett - 2 sett i hver størrelse
*Sprinkelseng, laken(4stk), slik beskyttelse til å ha rundt og tisselaken :p
*Biteleker (rangle har jeg ikke kjøpt,men NOE må vi vel la besteforeldrene få kjøpe i gave :p)
*Badebalje - TIPS til de med LITEN plass på badet -> på www.jollyroom.no får man kjøpt en som man kan klappe sammen,så den tar null plass :D Perfekt for vårt miniatyr-bad ihvertfall :D
*Stellematte - Har ikke plass til noe stellebord/kommode,så her blir det stellematte på vaskemaskina
*Hyller/kurver til å henge på vegg til oppbevaring rundt ''stellebordet'' vårt :p
*Brystpumpe får jeg etter søstra mi,om jeg skulle trenge den ;)
*Lammeskinn til vogna. Får nok ikke brukt for det helt med det første,men.. kjekt å ha!
*Ammepute.

Funnet ut at jeg mangler Stelleveske.. noe mer jeg burde tenke på?



Slik blir stellebordhjørnet vårt seende ut :D Fikk super hjelp av pappa'n min igår med å skru opp å fikse alt :D
De hvite kurvene har jeg bare hengt opp med sugekopp-kroker.. Så jeg enkelt kan fjerne de,om jeg ikke trenger så mye plass til stæsj :p
Vis vedlegget 1918
Vis vedlegget 1920
Stilig da,må være kreativnår en har liten plass:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg har bare handlet litt tøy. Vi har alle de store tingene etter Mina, bortsett fra stellebord.
Skal på Ultralyd i slutten av januar igjen, så etter det begynner vi å gå igjennom alt tøyet ettter Mina, for å se om det er noe vi kan bruke til lillebror ;-)

BVforum via Samsung
Lykke til på ul igjen og bare det å se gjennom hva en har er jo koselig:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Mye bra og få tak i brukt:)
Tror jeg har lyst på ny vugge,så jeg følger med på finn:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja veldig mye fint. :) Ønsker ny vogn denne gangen, og nytt bilsete. Ellers så er jeg glad for alt jeg kan få tak i til en rimeligere penge. :D Eller kommer jeg over den vogna jeg skal ha pent brukt i nærheten, så slår jeg nok til på det også. :D
 
Godt det ikke bare er meg som ikke har handlet noe:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe, ja. Stresser mindre nå enn med førstemann :) Og jeg vet fra erfaring at det ofte blir kjøpt mye som ikke er nødvendig osv, så kjøper inn det jeg vet jeg trenger iallefall. Blir nok påskehandling her. :)
 
Oi,kom bare opp det ene bildet.. Her er resten av hjørnet mitt :p
Vis vedlegget 1923

Så fint det var blitt Jantø!! :D jeg gleder meg til jeg får satt opp mitt altså :D

Skal forresten også kjøpe den sammenleggbare balja! De har den på babyshop også, skal kjøpe grønn og bare brette den sammen ved siden av vaskemaskinen!
 
Så fint det var blitt Jantø!! :D jeg gleder meg til jeg får satt opp mitt altså :D

Skal forresten også kjøpe den sammenleggbare balja! De har den på babyshop også, skal kjøpe grønn og bare brette den sammen ved siden av vaskemaskinen!

Takk takk :D Ble veldig fornøyd.. så nå gleder jeg meg stooort til å ta det i bruk i Mai :D <3

Så kjekt at de har balja på babyshop da :D Har vært så mye kvalm og dårlig jeg,så det meste har blitt kjøpt på nett her.. :p Har ikke orka meg ut i noe særlig med butikker.. Men den er superkjekk!! Jeg kan også trøkke den inn mellom den lille sprekken som er mellom veggen og vaskemaskina der.. ;) Godt at det fins praktiske løsninger :D
 
Kjedelig da og ha solgt det rett før........
Har no enda litt tid til å shoppe på:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja absolutt, og hvertfall når det var de to tinga som koster mest penger vi solgte! Kjøpte jo heelt ny Simo Kombi vogn i 2010, solgte den for laangt under halv pris og nå er jeg nødt til og kjøpe brukt vogn selv :p Hehe.
 
Du vet ikke hva du får?
Greit å arve da:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nei, h*n lå sånn til at det var umulig å se. Men skal på ul igjen i mars, så kanskje det er mulig å se da. ;-) Ja er veldig greit å arve, og å kunne bruke opp igjen det vi brukte til første. :)
 
Ja absolutt, og hvertfall når det var de to tinga som koster mest penger vi solgte! Kjøpte jo heelt ny Simo Kombi vogn i 2010, solgte den for laangt under halv pris og nå er jeg nødt til og kjøpe brukt vogn selv :p Hehe.
Kjedelig:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Bare lurer på en ting... Trenger man Baby-pute??? Bruker de puter? ^^ eller holder det liksom med dyne?
 
Vogn m/div tilbehør og Bilstol er bestillt fra Tyskland og kommer vel om en månedstid eller noe :) Stellekommode (vanlig kommode som vi skal ha stellemadrass oppå) ble handlet i går, samt stellemadrass. Har også handlet en del basic klær og 1sett sengetøy samt et helseteppe. Og så er det en del vi skal arve som: vugge, kurv (til de første månedene), bæresele, bæresjal og vippestol som ikke har komt i hus enda.

Tar det litt etter litt, men jeg koser meg med handlingen :)
Vogn m/div tilbehør og Bilstol er bestillt fra Tyskland og kommer vel om en månedstid eller noe :) Stellekommode (vanlig kommode som vi skal ha stellemadrass oppå) ble handlet i går, samt stellemadrass. Har også handlet en del basic klær og 1sett sengetøy samt et helseteppe. Og så er det en del vi skal arve som: vugge, kurv (til de første månedene), bæresele, bæresjal og vippestol som ikke har komt i hus enda.

Tar det litt etter litt, men jeg koser meg med handlingen :)

Då har me handlet Stokke newbornsett og, fannt et brukt på finn. Så det var genialt :D stolen skal vi kjøpe ny på barnashus. Fikk gavekort der til jul :) Og så har jeg kost meg litt i dag og fått opp stelleplassen. Etter kommoden ble skrudd opp måtte jeg bare se hvordan alt ble ferdigt :) resultat: ImageUploadedByTapatalk1358269400.753153.jpg
 
Vi brukte ikke pute før hun var over 1,5 år iallefall..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Nei det høres logisk ut.. For jeg skjønner liksom ikke hvordan de skulle fått det til :p
 
Då har me handlet Stokke newbornsett og, fannt et brukt på finn. Så det var genialt :D stolen skal vi kjøpe ny på barnashus. Fikk gavekort der til jul :) Og så har jeg kost meg litt i dag og fått opp stelleplassen. Etter kommoden ble skrudd opp måtte jeg bare se hvordan alt ble ferdigt :) resultat: Vis vedlegget 2088

Vakkert var det også! Jeg skal ta bilde av mitt å legge inn og :D:D
 
Har bare handlet et par pysjer og luer. Men har planer om å handle litt sommertøy og en babycall...woho!!
men sånn er det jo når en har alt fra før :)
 
Back
Topp