Hva har dere handlet

I dag har vi handlet inn dyne til sengen og dyne til vogn/vugge da det var tilbud på jysk :)
Og i helgen fikk vi verdens fineste lammeskinn av onkelen og tanten min som driver gård:
Vis vedlegget 2626
Det blir godt til den lille i kalde tider :)

Lammeskinn vil jeg også ha! Men jeg har det på : "alle ting som jeg KAN vente med så folk har gaver å gi"-lista. Haha ^^

Men juks, tilbud? Vr det lokalt eller? Varer det lenge??
 
Ja, hadde ikke planer om å kjøpe før til høsten selv. Men så ble vi overrasket i helgen. Så koselig, for de produserer jo selv, så er helt ekte og litt spesielle siden de ikke bare har helt hvite sauer :) veldig kjekk gave!!

Ikke noe lokalt tror jeg, for står på hjemmesiden dems også: http://jysk.no/soverom/dyner/baby-junior/babydyner
De gule prisene er tilbudspriser, og når du går innpå hver dyne så står det at tilbudet gjelder tom 26.januar :) Vi lurte lenge på om ve skulle velge dun eller fiber, men ente opp med fiberdyne i begge str. Så kjøper vi heller dun til høsten/vinteren om vi ser at det trengs varmere dyne. Det er jo høie sine dyner så er jo kvalitet samt flere års garanti :)
 
Hurra! Da var jeg innom Jysk å kjøpte vogn-utstyr. Det er det jeg hadde råd til på dette salget fordi det sa tipp-oldemor at hun ville spandere!

Så her ble det:
Lammeskinn
Vogndyne i dun
2 X trekk til vogndyna

Alt på salg på jysk :D flott flott!
 
Hvilke babycaller har dere sett på? Eventuelt kjøpt? Synes det er en jungel av babycaller, som alt annet egentlig... Tenker dere på stråling, hvor sensitiv den er osv..? Kjenner jeg er litt lost på dette område.

Vi kjøpte først en billig greie på Biltema... Funka himla dårlig gjennom yttervegger (av alle ting!!!), så vi kjøpte en ny Phillips Avent. Kjempefornøyd! Vi trenger ikke kamera og alt det der, så vi kjøpte den som kostet rundt 500,-. Husker pappa og stemoren min hadde den samme til lillebroren min, og det var heller aldri noen problemer med den :)
 
Hurra! Da var jeg innom Jysk å kjøpte vogn-utstyr. Det er det jeg hadde råd til på dette salget fordi det sa tipp-oldemor at hun ville spandere!

Så her ble det:
Lammeskinn
Vogndyne i dun
2 X trekk til vogndyna

Alt på salg på jysk :D flott flott!

Oooh, vi må på Jysk, hører jeg :D
 
ImageUploadedByBV Forum1358953859.871052.jpg
I dag kom disse i posten! Body forlenger! Det er ganske praktisk har jeg hørt. Så varer bodyen lenger! Er mest med tanke på mine flotte tykke tøybleieromper, men veldig praktisk uansett :D
 
Lista mi har blitt litt spdd på, så nå har vi vogn og stelleveske i hus, emmaljunga edge duo combi med classic chrome understell <3
Kom over en gis bort annonse ,så da fikk vi ole brum vippestol gratis, pent brukt. :)
Kjøpt stokke newborn sete brukt også. :)
 
Fortsatt ikke handlet noe, men jeg har store planer om å ta alt i en schmell når dagen kommer :D
Men kanskje jeg må bestille vogn? :O Det har jeg ikke tenkt på :D Blir kanskje Emmaljunga denne gangen også. Tror det var litt ventetid forrige gang :)
 
Då har eg og kjøpt noe:D Hihi søskenvogn. Har ikkje bilde på tlf:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg sett gjennom alt jeg har tatt vare på etter storebror. Eneste jeg trenger er ny duovogn.
 
Fortsatt ikke handlet noe, men jeg har store planer om å ta alt i en schmell når dagen kommer :D
Men kanskje jeg må bestille vogn? :O Det har jeg ikke tenkt på :D Blir kanskje Emmaljunga denne gangen også. Tror det var litt ventetid forrige gang :)
Orker du det altsÅ? Har lommeboka råd til det? ^^ Haha. Det er vel min største grunn til at ting blir handlet nå. Jeg har en liste og når jeg ser noe av lista på salg eller på finn.no så må jeg bare slå til. To deltidsstudenter og deltidsansatte må fordele utgiftene gjennom månedene som kommer ^^
 
Orker du det altsÅ? Har lommeboka råd til det? ^^ Haha. Det er vel min største grunn til at ting blir handlet nå. Jeg har en liste og når jeg ser noe av lista på salg eller på finn.no så må jeg bare slå til. To deltidsstudenter og deltidsansatte må fordele utgiftene gjennom månedene som kommer ^^

Akkurat nå har jeg ikke så mye råd. Er student og har ikke så mye mer enn studlån + litt ekstra for snuppa mi som jeg har vært aleine med. Men har akkurat søkt på engangsstønad hos nav, så da tar jeg alt i en sleng når den kommer :)
Iallefall de store tingene. Klær og småting begynner jeg sikkert på snart :) Også har jeg jo noe fra før!
 
Akkurat nå har jeg ikke så mye råd. Er student og har ikke så mye mer enn studlån + litt ekstra for snuppa mi som jeg har vært aleine med. Men har akkurat søkt på engangsstønad hos nav, så da tar jeg alt i en sleng når den kommer :)
Iallefall de store tingene. Klær og småting begynner jeg sikkert på snart :) Også har jeg jo noe fra før!

Ah! Skjønner skjønner! Høres logisk ut det da :D
 
Ah! Skjønner skjønner! Høres logisk ut det da :D

Hihi ja. 36.000 kommer godt med det da. Heldigvis får man fødselsstipend utover hele sommeren også, og BF har begynt i ny jobb, så det ordner seg nok. :) Må jo innrømme den handlingen er veldig koselig. Men merker jeg er mye mindre stresset nå enn jeg var med tulla. Da satt jeg opp både seng og stellekommode før uke 30 :D
 
Hihi ja. 36.000 kommer godt med det da. Heldigvis får man fødselsstipend utover hele sommeren også, og BF har begynt i ny jobb, så det ordner seg nok. :) Må jo innrømme den handlingen er veldig koselig. Men merker jeg er mye mindre stresset nå enn jeg var med tulla. Da satt jeg opp både seng og stellekommode før uke 30 :D

Guilty. Her står stellebordet allerede på badet. Og kommoden er full av barneklær og tilbehør :p haha.
Jeg er litt ivrig og stressa :p
 
Guilty. Her står stellebordet allerede på badet. Og kommoden er full av barneklær og tilbehør :p haha.
Jeg er litt ivrig og stressa :p

Ingenting gæli med å ha ting på stell. Det må jo inn i hus før eller senere alikevel :D Og det er jo gøy. Gleder meg til å få vogn i hus :) Jeg har eksamen i mai + en bacheloroppgave som skal inn, så jeg burde jo absolutt vært litt tidlig ute. Mai blir travel nok gitt :D
 
Back
Topp