Hva gjør mammaen nå?

Pumper babs:p
 
Ser på true crime og skal straks legge meg:)
 
Pumper! For hun og pappaen skal på show i kveld :D
 
Gumler litt sjokolade mens potetene står og godgjør seg i ovnen :D Baktpotet til middag i dag :D
 
Prøver å gjøre baby døsig igjen. Han sovnet til puppen, sov kanskje 2 min og våknet igjen. Nå lys våken… Flere som sliter med leggingen nå når det er lyst ute på kvelden?:confused:
 
Prøver å gjøre baby døsig igjen. Han sovnet til puppen, sov kanskje 2 min og våknet igjen. Nå lys våken… Flere som sliter med leggingen nå når det er lyst ute på kvelden?:confused:

Dobbelt lag med lystett stoff. Både gardiner og rullegardin :p gjør susen!
 
Sitter sammen med mini som leker med en slikkepott:)
 
Ligger oppe med babyen. Tenker liste meg ned nå :p
 
Ser true crime, skal straks i dusjen
 
Slapper av med telefonen og scrolling mens gutten er med pappaen sin. I dag har jeg bygget om en kommode, parkert gutten hos farmora og endelig fått meg på trening igjen, og vært på senteret og gjort ærend med sovende gutt i vogn :D nå var det bare å gjette seg fram til når det passer å legge og så finne på noe til middag… denne uken går i ett, og det er litt godt:rolleyes:
 
Sitter i sofaen å holder på å sovne:p
 
Ligger som ett slakt på sofaen :dead:
 
Skal straks se beforeigners med gubben
 
Lagt meg i senga. Digg å legge seg ut. Har de siste dagene vært idag med å male søppelskuret vårt. Malte sist huset i 2017, nå skal vi male igjen:hilarious:
 
Sitter gråtkvalt og presser i meg en brødskive. Gutten nekter å sove både dag og natt nå, jeg er mye alene med ham for tiden og det begynner virkelig å tære på meg. Prøver å gjøre det beste ut av det, men uten søvn på andre eller er det tredje uken her nå? Dagene og ukene surrer seg litt sammen…spørs om jeg legger meg sammen med guttungen i kveld, altså kl 7 :hungover:
 
Sitter gråtkvalt og presser i meg en brødskive. Gutten nekter å sove både dag og natt nå, jeg er mye alene med ham for tiden og det begynner virkelig å tære på meg. Prøver å gjøre det beste ut av det, men uten søvn på andre eller er det tredje uken her nå? Dagene og ukene surrer seg litt sammen…spørs om jeg legger meg sammen med guttungen i kveld, altså kl 7 :hungover:

Like greit å legge seg tidlig ❤
 
Ser på naked attraction UK :)
 
Sitter gråtkvalt og presser i meg en brødskive. Gutten nekter å sove både dag og natt nå, jeg er mye alene med ham for tiden og det begynner virkelig å tære på meg. Prøver å gjøre det beste ut av det, men uten søvn på andre eller er det tredje uken her nå? Dagene og ukene surrer seg litt sammen…spørs om jeg legger meg sammen med guttungen i kveld, altså kl 7 :hungover:

Uff, er tøft til tider- vet hvordan du har det og er ikke alene:Heartred
 
Back
Topp