Hva gjør mammaen nå?

Kjeder meg:hilarious: Guttungen leker seg alene, og jeg lurer på å tvinge i ham litt grøt før han skal legge seg, ikke fordi han virker sulten, men for at jeg skal ha noe å gjøre på:hilarious::hilarious:
 
Sitter i sofaen. Gubben er på besøk, jeg føler jeg sitter mer til pynt :p
 
Nettopp lagt ungene, og gjort klart for jentekveld med ost,kjeks og ett glass vin :D
 
Ser på film :)
 
Ser på jungelboken med ungene :)
 
Sitter i sofaen og er mett.
 
Lagt overtrøtt gutt som heldigvis sovnet kjapt, endelig bestilt takkekort for navnefesten som var i påsken :hilarious: Skal se gjennom listen min om det er mer som skal gjøres før en liten date med mannen med dessert og avslapning om en times tid. Det trenges, for å si det sånn:Heartred
 
Ammer lillemor sånn at hun kan få etterlengtet søvn snart. (.. JEG har lengtet etter det i alle fall).
 
Ammer lillemor sånn at hun kan få etterlengtet søvn snart. (.. JEG har lengtet etter det i alle fall).

Håper du nå får deg litt velfortjente timer på øyet❤️
 
Chiller i sofaen og surfer på mobilos :joyful:
 
Skroller i sofakroken mens gutten sover søtt og faren lager til taco :Heartred Lurer på om jeg må finne fram boka mi eller strikketøyet for max kos:hilarious:
 
Sitter i sofaen med mannen og gutten på 10 år og ser The julekalender:santa
 
Skal hive i meg litt mat. Gubben er sovna, så får se om jeg får liv i ham så vi kan se film. :p

Farlig godt å legge seg utpå sofaen :hilarious: Hvilken film skal dere se?
 
Back
Topp