Hva gjør mammaen nå?

Sitter sjokkskadet på sofaen etter samboer ringte og sa at vi vant budrunden og har dermed kjøpt oss nytt hus:smug::D større plass, hage, utsikt, barnevennlig :dummy::smiley-bounce016
 
Sitter sjokkskadet på sofaen etter samboer ringte og sa at vi vant budrunden og har dermed kjøpt oss nytt hus:smug::D større plass, hage, utsikt, barnevennlig :dummy::smiley-bounce016
Gratulerer med huskjøp! :D:Heartred
 
Sitter sjokkskadet på sofaen etter samboer ringte og sa at vi vant budrunden og har dermed kjøpt oss nytt hus:smug::D større plass, hage, utsikt, barnevennlig :dummy::smiley-bounce016

Gratulerer med huskjøp:talk017
 
Sitter sjokkskadet på sofaen etter samboer ringte og sa at vi vant budrunden og har dermed kjøpt oss nytt hus:smug::D større plass, hage, utsikt, barnevennlig :dummy::smiley-bounce016

Gratulerer!
 
Ligger og ammer en baby som egentlig sover halvveis.
 
Koser meg med fyr i peisen, og ser på tv med snuppa på 12 år:happy:
 
Lagt meg, spent på natten og morgendagen. Gruer meg til navnefest. Har jeg husket på alt?!?!
 
Sitter ute I fullt solskinn med kaffekopp og nyter fuglenes vårmelodier, mens mini sover lur i vogna si:flower
 
Pumper pupp å ser på true crime:p Bebis sitter i fanget til pappa:Heartred
 
Sett noen episoder av Pørni, nå skal jeg legge meg
 
Nyter stillheten mens baby sover i senga og far i huset ordner til ost og kjeks til oss :p Nam nam
 
Slapper av i salongen og gomler chips etter å ha pakket sammen forteltet. I morgen begynner vi på den 120 mils lange reisen hjem.. :dead:
 
Ser på the great
 
Litt usikker på om jeg skal finne noe å se på, eller finne på noe annet. :p
 
Ser på The Mummy på Tom Cruise.. grøsser ish
 
Sitter i senga og spiser kveldsmat med ett barn sovende på hver side av meg. Innså at jeg i dag har ammet i 1594 dager i strekk. Ikke rart jeg periodevis har vært lei
 
Her går det i trilleturer mye fint vær så utnytter det
Ellers trøste av og til homder på med tannfrembrudd så har vært litt feber i påsken men dag 2 feberfri nå .

Så går det i klesvask, litt hundetrening på trilleturene,
Trening tiø meg selv, herbalife distributør så litt "reklamere" for det.

Så veldig glad i å fotografere :)

Forberedelse til stor dag i juni med bryllup og dåp samme dagFB_IMG_1650319096375.jpg 20220417_154033-01.jpeg 20220417_154639-01.jpeg
 
Avsluttet påskeferien med å kaste opp hele natten, trolig matforgiftning, begynner endelig å bli litt bedre form:hungover:
Dårlig samvittighet for å være så slapp at jeg ikke klarer å ta meg av lillegutt, men pappaen var heldigvis hjemme med ham i går:Heartred
 
Avsluttet påskeferien med å kaste opp hele natten, trolig matforgiftning, begynner endelig å bli litt bedre form:hungover:
Dårlig samvittighet for å være så slapp at jeg ikke klarer å ta meg av lillegutt, men pappaen var heldigvis hjemme med ham i går:Heartred

Usj, det er jævlig. God bedring:Heartred
 
Sitter å pumper pupp;)
 
Back
Topp