Hva gjør mammaen nå?

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Vi har jo en tråd om hva babyen gjør på, men det er vel så interessant å lese om hva mammaen gjør på synes jeg. Noen har kanskje litt mer fritid etterhvert? Noen forbereder seg kanskje på veien tilbake til jobbhverdag? Noen har kanskje noen artige øyeblikk de vil dele, for hygge eller sympati?

Så damer, hva gjør dere på nå?
 
Ligger på hypopressiv-trening-ballene mine og prøver løse opp litt dritt :p
 
Prøver å motivere ungene til å gjøre leksene sine, og varmer rester etter dåpen til middag, og skal legge minstemann for en dubb.. *super-spennende-kvardags-øyeblikk*
 
Ligger å sløver på sofaen etter middag, mens bebis koser seg med paps:p
 
Sitter i sofaen og spiser resten av middagens kjøttboller mens jeg og samboer ser den nyeste episoden av outlander :D
 
Ligger og slapper av alene i sengen etter at baby er lagt og samboer gamer litt :) Når han er ferdig skal vi se litt serie sammen før det er natta!
 
Flyr att og fram på do...:wtf::shifty:
 
Pumper pupp:p
 
Ligger og skroller og prøver å våkne, mens gutt og far ligger og prater ved siden av:happy:
 
Sitter å sofaen.. og har lyst til å bli her:p
 
La meg tidlig, for baby har en periode hvor han hyyyyler etter kort tid alene på rommet:hungover: Nå har det derimot gått nærmere en time, han sover og jeg er lys våken:facepalm:
 
La meg tidlig, for baby har en periode hvor han hyyyyler etter kort tid alene på rommet:hungover: Nå har det derimot gått nærmere en time, han sover og jeg er lys våken:facepalm:

Er ikke det typisk. Jeg har flere ganger antatt at baby kom til å våkne "snart"; endt opp med å trykke på telefonen til klokken 2-3 om natta, sovne, og våkne en halvtime -time etterpå :p
 
Sitter og glaner på TVen. Er litt godt når alle sover.. :)
 
Sitter i sofaen å spiser godteri:p
 
Sitter i stolen å lurer på når jeg skal gidde å gå på vaskerommet.. hater klesvask :meh:
 
Back
Topp