Hva gjør mammaen nå?

Ble ikke film, han snorker og jeg ser på ghosts (serie). Jeg synes den er gøy!
Mulig jeg skrur på ps5 og Skyrim om et øyeblikk. :)

Skummel serie? Jeg er for pyse blitt :hilarious: hehe, sett igang med PS5 og skyrim og kos deg:joyful:
 
Ligger i sofan og syntes synd i meg selv :hilarious: Skulle egentlig lage lussekatter, men orker ikke..dritt mensen..

Uff, sliter du med store blødninger, og eller smerter? :Heartred det er skikkelig dritt. Bruker paralgin forte de verste dagene. Naproxen kam jo hjelpe også
 
Uff, sliter du med store blødninger, og eller smerter? :Heartred det er skikkelig dritt. Bruker paralgin forte de verste dagene. Naproxen kam jo hjelpe også
Har en god blanding av store blødninger og smerter, har heldigvis ikke vært så gale denne gangen! Til nå værtfall.. men nå er jeg på dag 3/4 og blødningene har tatt seg opp.. menmen.. det er helste mangel på energi og dårlig humør som gjør at det ikke blir baking i dag :hilarious:
 
Har en god blanding av store blødninger og smerter, har heldigvis ikke vært så gale denne gangen! Til nå værtfall.. men nå er jeg på dag 3/4 og blødningene har tatt seg opp.. menmen.. det er helste mangel på energi og dårlig humør som gjør at det ikke blir baking i dag :hilarious:
Skikkelig dritt! Jeg holdt på å "blø ihjel" hver mens, og måtte ha medisiner for å redusere mengden...
Graviditet hjelper for en stund, da :hilarious:
 
Har en god blanding av store blødninger og smerter, har heldigvis ikke vært så gale denne gangen! Til nå værtfall.. men nå er jeg på dag 3/4 og blødningene har tatt seg opp.. menmen.. det er helste mangel på energi og dårlig humør som gjør at det ikke blir baking i dag :hilarious:

Uff, er så skikkelig dritt å ha det sånn:arghh: Bruker medisiner Cyklokapron for å redusere blødningsmengden, grunnet såpass store blødninger jeg støtt går med jernmangelanemi:-/ Kunne det kanskje hjulpet deg også? Ta det opp med fastlegen å hør evt❤️ klemmepå
 
Uff, er så skikkelig dritt å ha det sånn:arghh: Bruker medisiner Cyklokapron for å redusere blødningsmengden, grunnet såpass store blødninger jeg støtt går med jernmangelanemi:-/ Kunne det kanskje hjulpet deg også? Ta det opp med fastlegen å hør evt❤️ klemmepå
Har heldigvis ikke så store blødninger at jeg får jernmangel! Huff, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut! Godt det finnes medisin slik at du får minsket det! :Heartred
 
Uff, er så skikkelig dritt å ha det sånn:arghh: Bruker medisiner Cyklokapron for å redusere blødningsmengden, grunnet såpass store blødninger jeg støtt går med jernmangelanemi:-/ Kunne det kanskje hjulpet deg også? Ta det opp med fastlegen å hør evt❤️ klemmepå

Det måtte jeg også gå på. Uten, så kunne jeg blø gjennom menskoppen på en time på det verste o_O
Helt sjuke mengder. Fikk også jernmangel, og har gått på 2x daglig med ferromax. Nå har jeg gått ned til 1x daglig, og regner med vi tar status på jernet samtidig som jeg tar gravid-blodprøver neste uke.
 
Det måtte jeg også gå på. Uten, så kunne jeg blø gjennom menskoppen på en time på det verste o_O
Helt sjuke mengder. Fikk også jernmangel, og har gått på 2x daglig med ferromax. Nå har jeg gått ned til 1x daglig, og regner med vi tar status på jernet samtidig som jeg tar gravid-blodprøver neste uke.

Noe herk det der. Bruker også jern. 100mg mot jernanemi
 
Vanligvis tåler jeg sånt greit, men de ekstreme blødningene der ble forståelig nok litt for mye :p

Ja, det skjønner jeg da, grenser for hva kroppen klarer❤️
 
På vei for å hente en annen bil, ettersom min ikke starter i kulda. ><
Akkurat tatt NIPT og sendt den av gårde.
 
På vei for å hente en annen bil, ettersom min ikke starter i kulda. ><
Akkurat tatt NIPT og sendt den av gårde.

Ånei, så kjipt bilen ikke starter:-/ jeeeeij for at du har tatt NIPT :talk017 :gen014 :Heartred Herregud, så spennende❤️
 
Hadde vært kult om de var litt kjappe og man kunne få svar før jul, men tipper det blir i romjula eller først i januar o.o

Ja, jeg håper på førstnevnte, men er nok mulig det først blir i januar :Heartpink Så sinnsykt spennende- snart vet du kjønnet:excited001❤️
 
Back
Topp