Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 134331
Skal spise
Ja det var diggÅååå, Macdonalds! <3
Åååå, Macdonalds! <3
Ja det var digg
Hehe kan hende men da kan du jo dra på burger kingSåååååå lei av McDonald's. Muligens fordi jeg jobbet der i 3 år hehe
Såååååå lei av McDonald's. Muligens fordi jeg jobbet der i 3 år hehe
Hehe kan hende men da kan du jo dra på burger king
Da forstår jeg. Jeg spiser Macdonalds ca 1-3 ganger i året fordi det fins ikke her.
Gamer litt assassins creed :-D
Å, det er gøy. Hvilket spill er dette?
Det er 2eren viss det er det du mener Maen her er gal etter dei spilla. Har alle spilla, plakater, masse figurer, masse aent dill fra det, klær osv. Så litt før fødsel prøvte jeg meg for første gang på første assassins creed. Men så etter lillegutt kom så har det ikke vært så lett å fortsette videre på 2 en. Har liksom gått 1-2 mnd mellom kvelder jeg har spillt. Men har komt på det litt dei siste dagene.
Egentlig så spiller jeg age of Conan. Men det er heller ikke så lett enda. For der spiller jeg jo med andre folk. 24 stykk som raider i lag og skal drepe diverse bosser. Og da får en jo ofte ansvar for ting. Og da er det ikke så lett viss plutselig småen våkner. For kan ikke alltid gå i fra med en gang viss vi er midt i kamp. Så har ikke blitt så mange kvelder med det enda.
Ja, var det jeg mente. Lenge siden jeg har spilt, men syns toeren er den beste. Elsker historien.
Liker han absolutt alle spillene da?
Ja, skjønner. Blir ikke så mye spilling her lenger heller.
Age of Conan har jeg ikke prøvd. Det er ikke så mange spill jeg spiller egentlig.
Ja, var det jeg mente. Lenge siden jeg har spilt, men syns toeren er den beste. Elsker historien.
Liker han absolutt alle spillene da?
Ja, skjønner. Blir ikke så mye spilling her lenger heller.
Age of Conan har jeg ikke prøvd. Det er ikke så mange spill jeg spiller egentlig.