Hva gjør du nå i bilder ? :)

703ff99114c6ad55afd9a3ae66af18cd

Drikker VARM kaffe og nyter at mini har en dupp :-)

Litt urolig idag og måtte ty til bæresele.. sovnet til slutt, men skal få ligge litt på lamma så han ikke våkner med en gang jeg legger han fra meg.. 1433071736261.jpg

kom akkurat inn døra.. kliss blaut! sku være flink å gå hjem fra svigers da himmelen åpna seg.. lillegull sover såå da fikk vogna bare stå ute - med paraply for å vær sikker på at det ikke regna inn i åpningen :')

Vedlegg

• 1433083544947.jpg
    1433083544947.jpg
    69,5 KB · Visninger: 87
Ammer lillebror mens lillesøster utnytter det MAX ved å leke selv om vi sa god natt for en halvtime siden...
ImageUploadedByBV Forum1433093572.796358.jpg

aiaiai! hvirdan klarte du det?:o
Det er en kvise :o prøvde å klemme på den og da ble den så svær. Prøvde å stikke hull på den, men hadde ikke nål.

Hadde en sånn i vinter å, og da kunne jeg stikke så langt inn at nåla nesten forsvant. Det kommer væske ut av hele så lurer på hva det er

Det er en kvise :o prøvde å klemme på den og da ble den så svær. Prøvde å stikke hull på den, men hadde ikke nål.

Hadde en sånn i vinter å, og da kunne jeg stikke så langt inn at nåla nesten forsvant. Det kommer væske ut av hele så lurer på hva det er

høres ut som det kan utvikle seg til en byll elr noe.. høres iallefall ikke bra ut at det er sånt "hulrom" under der.. :o vil iallefall tro det er det siden den ble så stor..

Back
Topp