Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn har vi det her også. Veldig slitsomt.kjemper imot søvnen så godt vi kan! slitsomt for mor :/
Akkurat sånn har vi det her også. Veldig slitsomt.
Baa sånn er det her i kveld også.. Så trøtt men vil ikke sovnekjemper imot søvnen så godt vi kan! slitsomt for mor :/
Baa sånn er det her i kveld også.. Så trøtt men vil ikke sovne
Ja... Så braer såå kjedelig! både for litn og stor.. her har vi eendelig sovna, etter 15min kamp mot luft i magen og maaange fiser!
Ja... Så bra
Sover på puppen igjen. Ikke noe annet som hjalp nå.. Men våkner så fort jeg prøver å legge han
Hehe off er ikke bare bare... Sovna på puppen våkna ny runde med hyling.. Å nå ser det ut til at han kanskje fant roa i senga.. (Etter byssing på armen med sutt å ned i senga med Koseklut)sovna på puppen her og.. tørr ikke røre meg når han eendelig sovna.. tror det er gjentagelse fra igår - da nekta han å sove noen annen plass enn oppå meg! skulle både spist og vaska hus men!
Sa nok det litt for tidlig gitt : / overtrøtte og magevondt er ikke en godt komboHehe off er ikke bare bare... Sovna på puppen våkna ny runde med hyling.. Å nå ser det ut til at han kanskje fant roa i senga.. (Etter byssing på armen med sutt å ned i senga med Koseklut)
Sa nok det litt for tidlig gitt : / overtrøtte og magevondt er ikke en godt kombo