Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3ååhh så kjedelig :/ god bedring til lille ☆
Vugging og ligge på brystet er det eneste som funker her også. Og nå kastet hun opp stakkars lita..:-/ Tror det har blitt litt for mye mat i dag siden hun søker trøst i flasken da hun er overtrøtt. Syntes hun høres litt tett ut i nesa også..uff paniske meg tenkte med engang RS virus.:-( Så symptomer var bla nysing, og hun nyser masse. Men gjort det hele tiden. Hun skal ligge inntil meg i natt iallefall.mhm! glad jeg får spedbarnsinnleggrt til næredela snart! værtfall få sånne dager da vugging er eneste som funker - vugga var ikke godkjent selv om jeg satt å ga den fart :/
har du noe som funker?
Vugging og ligge på brystet er det eneste som funker her også. Og nå kastet hun opp stakkars lita..:-/ Tror det har blitt litt for mye mat i dag siden hun søker trøst i flasken da hun er overtrøtt. Syntes hun høres litt tett ut i nesa også..uff paniske meg tenkte med engang RS virus.:-( Så symptomer var bla nysing, og hun nyser masse. Men gjort det hele tiden. Hun skal ligge inntil meg i natt iallefall.
Overtrøtt liten snuppe! Ikke engang puppen funker
Denne skulle på skravle tråden men bomma, ja ja..
Den har jeg også fått i posten i dag skal hente den seinerePakke i posten!
Den har jeg også fått i posten i dag skal hente den seinere
Hva syntes du?
Den har jeg også fått i posten i dag skal hente den seinere
Hva syntes du?
Pakke i posten!
Så fin gym! Hvor hva? Vil ha! Har bare en fra IKEA som frøken ikke liker så veldigser på at han ligger der å lager masse rare lyder mens han ser på seg selv
Så fin gym! Hvor hva? Vil ha! Har bare en fra IKEA som frøken ikke liker så veldig