Hva gjør du nå i bilder ? :)

mhm! glad jeg får spedbarnsinnleggrt til næredela snart! værtfall få sånne dager da vugging er eneste som funker - vugga var ikke godkjent selv om jeg satt å ga den fart :/
har du noe som funker?
Vugging og ligge på brystet er det eneste som funker her også. Og nå kastet hun opp stakkars lita..:-/ Tror det har blitt litt for mye mat i dag siden hun søker trøst i flasken da hun er overtrøtt. Syntes hun høres litt tett ut i nesa også..uff paniske meg tenkte med engang RS virus.:-( Så symptomer var bla nysing, og hun nyser masse. Men gjort det hele tiden. Hun skal ligge inntil meg i natt iallefall.

Vugging og ligge på brystet er det eneste som funker her også. Og nå kastet hun opp stakkars lita..:-/ Tror det har blitt litt for mye mat i dag siden hun søker trøst i flasken da hun er overtrøtt. Syntes hun høres litt tett ut i nesa også..uff paniske meg tenkte med engang RS virus.:-( Så symptomer var bla nysing, og hun nyser masse. Men gjort det hele tiden. Hun skal ligge inntil meg i natt iallefall.

uff så ugreit :/ håper dere får søvn inatt!!
tørr ikke lese på symptomer.. blir på grensa til paranoid av det når det gjelder barn :o

Overtrøtt liten snuppe! Ikke engang puppen funker :(
Denne skulle på skravle tråden men bomma, ja ja..

her prøver jeg å legge lille for nattan i senga - han er ikke enig så langt!.. pupp og nærhet han vil ha her!
håper du finner noe som funker, slitsomt dette :(
(skravle videre i skrsvletråd?)
*legge ved svart bilde?*

Sitte å ser på godgutten som sove i armkroken min :-) han har hatt litt ekstra magevondt i dag. Så har blitt en del grining. Så da er det så deilig når dei sovner og ser så fredfulle ut :-)

Vedlegg

• 1432721371134.jpg
    1432721371134.jpg
    42,9 KB · Visninger: 72
Ser på at lille endelig ville roe seg ned! hatt det gående siden 7tia imårrest :/ - ikke helt ideelle plassen meen..!

Vedlegg

• 1432727252949.jpg
    1432727252949.jpg
    60,8 KB · Visninger: 92
0c6932a261c6dd1565a7c31e24187681

Endelig følt jeg har mulighet til å se seneste hobitten. Kjøpte den vel rett før eller etter fødselen. Og nå 6 uker senere får jeg endelig satt den på :-P hehe. Håper lillegutt har tenkt å være snill å sove til den er slutt :-) Fikk mat rett før og sovnet i vogna, så er kanskje muligt :-P

Back
Topp