Hva gjør du nå i bilder ? :)

Toeren er vertfall ekstremt mye bedre enn den første :p hehe. Tror han liker dei fleste, men såklart i litt varierende grad. Han gleder seg vertfall til neste som kommer nå snart :-D hehe. Er mannen som drog meg inn i spill verdenen. Så er egentlig bare Conan jeg har spillt over lengre tid. Snart 3 år faktisk.

Første spill var ca i et halvt år før Conan. Var et beta spill. Ble lagt ned. Derfor jeg begynnte i Conan etterpå. Å så nå assassins creed. Prøvte Rift og lvlet opp en char der med mannen. Men det likte jeg ikke.

Hva går age of conan ut på? :)

Lager de enda ett?? Hvor mange skal det være? :p Hehe... Har hørt at black flag er bra, så det er fristende å kjøpe. Mest på grunn av at det er pirater med. ;)
Jeg har spilt mest skyrim og the last of us i tillegg til AC, alt på ps3. Spilte Halo da jeg var yngre.
 
Hva går age of conan ut på? :)

Lager de enda ett?? Hvor mange skal det være? :p Hehe... Har hørt at black flag er bra, så det er fristende å kjøpe. Mest på grunn av at det er pirater med. ;)
Jeg har spilt mest skyrim og the last of us i tillegg til AC, alt på ps3. Spilte Halo da jeg var yngre.

Dei lager vel så lenge dei tjener penger på dei vil jeg tro :p hehe.

Hmmmm. Hva skal jeg si Age of Conan går ut på da. Jeg suuuuger i å forklare. Men det er vertfall et online mmo spill :p

Det går forsåvitt an å spille på mange måter. Noen bare levler mange folk, noen spiller for pvp, noen gjør instanser i 6 mannsgrupper og noen i 24 mannsraid. Og blandinger av dette og så klart :) og så er handlingen/tiden og det rundt barbaren Conan.
 
Hva går age of conan ut på? :)

Lager de enda ett?? Hvor mange skal det være? :p Hehe... Har hørt at black flag er bra, så det er fristende å kjøpe. Mest på grunn av at det er pirater med. ;)
Jeg har spilt mest skyrim og the last of us i tillegg til AC, alt på ps3. Spilte Halo da jeg var yngre.

Da ble jeg ferdig med 2 en i går kveld. Så er det over på brotherhood neste. Mannen her sa forresten tilfeldig i går at black flag var nok favoritten hans. Vertfall en av dei beste. Fordi det var så mye variert å gjøre i den. Så kanskje du burde følge fristelsen å kjøpe den :p hehe
 
Hva går age of conan ut på? :)

Lager de enda ett?? Hvor mange skal det være? :p Hehe... Har hørt at black flag er bra, så det er fristende å kjøpe. Mest på grunn av at det er pirater med. ;)
Jeg har spilt mest skyrim og the last of us i tillegg til AC, alt på ps3. Spilte Halo da jeg var yngre.
Black flag er kjempebra! :D Og ikke noe minus med pirater nei ;) Men ingenting slår the last of us! For en fantastisk historie!! Gøy at det er andre "gamer-mums" ute i vårt vidstrakte land :)
 
4b15d34dbf6f1a648ccea671bb9286d1


Har laget moser i dag. Avokado/banan og eple/pære. For første gang dampet noe i matlaging :-D hehe. Er ikke et matlagingskjøkkengeni :p men det gikk :-D
 
4b15d34dbf6f1a648ccea671bb9286d1


Har laget moser i dag. Avokado/banan og eple/pære. For første gang dampet noe i matlaging :-D hehe. Er ikke et matlagingskjøkkengeni :p men det gikk :-D

Så flink du er! Gøy å lage maten selv da :) Og så lurt med de formene :)
 
Ikke sant. Fant dei for 17 kr på europris i går. Det følger lokk og til. Planen er å ta dei utav dei igjen i morgen og legge bitene fritt i større bokser. Så kan jeg bruke disse til å lage andre ting selv om lillegutt og har spist opp alt :) tenkte å lage søtpotet og gulerot moser også. Såååå må jeg pønske ut flere ting etterpå :) hehe
 
Ikke sant. Fant dei for 17 kr på europris i går. Det følger lokk og til. Planen er å ta dei utav dei igjen i morgen og legge bitene fritt i større bokser. Så kan jeg bruke disse til å lage andre ting selv om lillegutt og har spist opp alt :) tenkte å lage søtpotet og gulerot moser også. Såååå må jeg pønske ut flere ting etterpå :) hehe

Veldig lurt :) Tror jeg skal prøve å lage litt smaksprøver til min lille snart også. Foreløpig har han bare smakt grøt, banan og sviske.
 
venter på søvnen...
d02cde0fd28cbbae41b0c5d7d41d9cca
 
Veldig lurt :) Tror jeg skal prøve å lage litt smaksprøver til min lille snart også. Foreløpig har han bare smakt grøt, banan og sviske.

Ca det han har smakt her og. Og middagsglass med potet og gulerot. Men har lysst å prøva å lage litt selv. Og så er det jo lett og bare ta opp en isbit med det han skal prøve. Med "store" middagsglass blir det jo fort ikke spist opp innen det bør kastes når dei bare skal ha bittelitt :)

Og så vet du jo og alt hva som er oppi maten du lager selv :)
 
Ca det han har smakt her og. Og middagsglass med potet og gulerot. Men har lysst å prøva å lage litt selv. Og så er det jo lett og bare ta opp en isbit med det han skal prøve. Med "store" middagsglass blir det jo fort ikke spist opp innen det bør kastes når dei bare skal ha bittelitt :)

Og så vet du jo og alt hva som er oppi maten du lager selv :)

Ja det er veldig sant. De glassene holder seg ikke lenge, og lillemann spiser jo ikke så mye ennå.

Og som du sier, er det jo bare sunt å lage maten selv, så man vet nøyaktig hva man putter i ungen :)
 
Back
Topp