Hva gjør du nå i bilder ? :)

Ja det er veldig sant. De glassene holder seg ikke lenge, og lillemann spiser jo ikke så mye ennå.

Og som du sier, er det jo bare sunt å lage maten selv, så man vet nøyaktig hva man putter i ungen :)

Blir nok en lett blanding her etterhvert når han spiser større mengder. Litt glass og litt hjemmelaget :) jeg er absolutt ikke en supermamma som kommer til å lage alt selv :p hehe. Ser ikke noe galt i middagsglass. Blir litt som mm og mme. Så klart at mm/hjemmelaget er det beste. Men mme/glass er gode alternativ :) han er jo allerede mme gutt så :p hehe
 
Blir nok en lett blanding her etterhvert når han spiser større mengder. Litt glass og litt hjemmelaget :) jeg er absolutt ikke en supermamma som kommer til å lage alt selv :p hehe. Ser ikke noe galt i middagsglass. Blir litt som mm og mme. Så klart at mm/hjemmelaget er det beste. Men mme/glass er gode alternativ :) han er jo allerede mme gutt så :p hehe

Jepp, kommer nok til å bruke en del glass her også. Bruker jo allerede sviske på glass her :p Og grøt fra sånn ferdigpakke.

Mente vel bare at det er like sunt å lage selv. Tenker det kan være litt gøy å lage babymat selv, og putte oppi akkurat det man vil.

Og så likte jeg så godt de isbitformene, så det må jeg bare prøve! Men kommer nok til å fortsette å kjøpe middagsglass også. Er jo veldig lettvint, og et godt alternativ. :)
 
Da ble jeg ferdig med 2 en i går kveld. Så er det over på brotherhood neste. Mannen her sa forresten tilfeldig i går at black flag var nok favoritten hans. Vertfall en av dei beste. Fordi det var så mye variert å gjøre i den. Så kanskje du burde følge fristelsen å kjøpe den :p hehe

Jeg syns det var så vemodig da toeren var slutt. :p
Brotherhood er også bra, men personlig ble jeg litt lei. :p

Ja, da må jeg jo nesten kjøpe det. ;) Er visst flere som anbefaler det, så. ;)
 
Black flag er kjempebra! :D Og ikke noe minus med pirater nei ;) Men ingenting slår the last of us! For en fantastisk historie!! Gøy at det er andre "gamer-mums" ute i vårt vidstrakte land :)

Ja, den er så fin! Og spennende. :) Og herregud, jeg fikk nesten hjerteklapp da jeg skrudde på den generatoren og den svære zombie-blubba kom. :p Haha, det spillet fikk opp pulsen min noen ganger. Spillet er helt fantastisk!
Artig at flere spiller, ja. :D Får du tid til å spille for tiden? ;)
 
Jeg syns det var så vemodig da toeren var slutt. :p
Brotherhood er også bra, men personlig ble jeg litt lei. :p

Ja, da må jeg jo nesten kjøpe det. ;) Er visst flere som anbefaler det, så. ;)

Har blitt litt pause her nå. Lillegutt har slitt en del med søvnen sin i det siste. Så er ganske sliten for tiden. Så har ikke hatt energi til å spille når han har sovnet for kvelden.
 
Har blitt litt pause her nå. Lillegutt har slitt en del med søvnen sin i det siste. Så er ganske sliten for tiden. Så har ikke hatt energi til å spille når han har sovnet for kvelden.

Min har også slitt med søvn i noen dager på dagtid, så har knapt orket å rydde litt på kvelden. Ganske sliten og trøtt...
Er ikke lett med disse babyene alltid.
Vet du hvorfor han er urolig?
 
Ja, den er så fin! Og spennende. :) Og herregud, jeg fikk nesten hjerteklapp da jeg skrudde på den generatoren og den svære zombie-blubba kom. :p Haha, det spillet fikk opp pulsen min noen ganger. Spillet er helt fantastisk!
Artig at flere spiller, ja. :D Får du tid til å spille for tiden? ;)
Ja, det spillet ga meg både hjerteklapp og tårer i øynene ;) Lite tid til spilling nå om dagene.. Er så trøtt på kveldene at jeg ikke gidder. :p Har kikket litt på at mannen har spilt The witcher 3, gleder meg til å begi meg ut på det :) Enn du, får du noe tid?
 
Ja, det spillet ga meg både hjerteklapp og tårer i øynene ;) Lite tid til spilling nå om dagene.. Er så trøtt på kveldene at jeg ikke gidder. :p Har kikket litt på at mannen har spilt The witcher 3, gleder meg til å begi meg ut på det :) Enn du, får du noe tid?

Veldig lite her. ;) Og så er ikke lysten helt tilstede heller. Kanskje hvis jeg kjøper black flag. ;)
The witcher virker gøy. Broren min spiller det. Er det sånn at man bør spille 1 og 2 før 3? :)
 
Veldig lite her. ;) Og så er ikke lysten helt tilstede heller. Kanskje hvis jeg kjøper black flag. ;)
The witcher virker gøy. Broren min spiller det. Er det sånn at man bør spille 1 og 2 før 3? :)
Tror du kan begynne rett på nr 3, jeg bare så litt på 1eren før jeg begynte på nr 2. Det er noen karakterer og relasjoner som går igjen, men hvert spill har hver sin historie. :) Har egentlig ikke helt lysten selv, men har lyst til å ha lyst, om det gir noen mening :p Er ganske herlig avkobling, noe jeg føler jeg trenger :)
 
Tror du kan begynne rett på nr 3, jeg bare så litt på 1eren før jeg begynte på nr 2. Det er noen karakterer og relasjoner som går igjen, men hvert spill har hver sin historie. :) Har egentlig ikke helt lysten selv, men har lyst til å ha lyst, om det gir noen mening :p Er ganske herlig avkobling, noe jeg føler jeg trenger :)

Ok. :)
Ganske likt her, da. ;) Har lyst å ha lyst. ;)
Enig, det er ganske godt å koble av med spill. Og få ut litt damp, hehe. ;)
 
Min har også slitt med søvn i noen dager på dagtid, så har knapt orket å rydde litt på kvelden. Ganske sliten og trøtt...
Er ikke lett med disse babyene alltid.
Vet du hvorfor han er urolig?

Vet egentlig ikke. Kanskje tenner. Han har siklet mye i 2 mnd kanskje, men siste 1-2 ukene er det jo konstant flom ut. Men verken ser eller kjenner noe til tenner. Så vet egentlig ikke. Han har jo og vært ekstremt sutrete og utrøstelig disse dagene.

I går og i dag har han faktisk plutselig vært ganske lett å legge igjen.
 
01e88f4c5b244b1706048f4ea801cd26


Ligger strekk ut på sofaen og glor på never ever do this at home på tv :) trøøøtt.
 
Back
Topp