Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig sant. De glassene holder seg ikke lenge, og lillemann spiser jo ikke så mye ennå.
Og som du sier, er det jo bare sunt å lage maten selv, så man vet nøyaktig hva man putter i ungen
Blir nok en lett blanding her etterhvert når han spiser større mengder. Litt glass og litt hjemmelaget jeg er absolutt ikke en supermamma som kommer til å lage alt selv hehe. Ser ikke noe galt i middagsglass. Blir litt som mm og mme. Så klart at mm/hjemmelaget er det beste. Men mme/glass er gode alternativ han er jo allerede mme gutt så hehe
Vis vedlegget 136256
Skal skjerpe meg i morra
Vis vedlegget 136256
Skal skjerpe meg i morra
Da ble jeg ferdig med 2 en i går kveld. Så er det over på brotherhood neste. Mannen her sa forresten tilfeldig i går at black flag var nok favoritten hans. Vertfall en av dei beste. Fordi det var så mye variert å gjøre i den. Så kanskje du burde følge fristelsen å kjøpe den hehe
Black flag er kjempebra! Og ikke noe minus med pirater nei Men ingenting slår the last of us! For en fantastisk historie!! Gøy at det er andre "gamer-mums" ute i vårt vidstrakte land
Det så godt ut! Vet ikke hvordan jeg legger til bilder her, men jeg har kost meg med melkesjokolade i kveld
Jeg syns det var så vemodig da toeren var slutt.
Brotherhood er også bra, men personlig ble jeg litt lei.
Ja, da må jeg jo nesten kjøpe det. Er visst flere som anbefaler det, så.
Har blitt litt pause her nå. Lillegutt har slitt en del med søvnen sin i det siste. Så er ganske sliten for tiden. Så har ikke hatt energi til å spille når han har sovnet for kvelden.
Ja, det spillet ga meg både hjerteklapp og tårer i øynene Lite tid til spilling nå om dagene.. Er så trøtt på kveldene at jeg ikke gidder. Har kikket litt på at mannen har spilt The witcher 3, gleder meg til å begi meg ut på det Enn du, får du noe tid?Ja, den er så fin! Og spennende. Og herregud, jeg fikk nesten hjerteklapp da jeg skrudde på den generatoren og den svære zombie-blubba kom. Haha, det spillet fikk opp pulsen min noen ganger. Spillet er helt fantastisk!
Artig at flere spiller, ja. Får du tid til å spille for tiden?
Ja, det spillet ga meg både hjerteklapp og tårer i øynene Lite tid til spilling nå om dagene.. Er så trøtt på kveldene at jeg ikke gidder. Har kikket litt på at mannen har spilt The witcher 3, gleder meg til å begi meg ut på det Enn du, får du noe tid?
Tror du kan begynne rett på nr 3, jeg bare så litt på 1eren før jeg begynte på nr 2. Det er noen karakterer og relasjoner som går igjen, men hvert spill har hver sin historie. Har egentlig ikke helt lysten selv, men har lyst til å ha lyst, om det gir noen mening Er ganske herlig avkobling, noe jeg føler jeg trengerVeldig lite her. Og så er ikke lysten helt tilstede heller. Kanskje hvis jeg kjøper black flag.
The witcher virker gøy. Broren min spiller det. Er det sånn at man bør spille 1 og 2 før 3?
Tror du kan begynne rett på nr 3, jeg bare så litt på 1eren før jeg begynte på nr 2. Det er noen karakterer og relasjoner som går igjen, men hvert spill har hver sin historie. Har egentlig ikke helt lysten selv, men har lyst til å ha lyst, om det gir noen mening Er ganske herlig avkobling, noe jeg føler jeg trenger
Min har også slitt med søvn i noen dager på dagtid, så har knapt orket å rydde litt på kvelden. Ganske sliten og trøtt...
Er ikke lett med disse babyene alltid.
Vet du hvorfor han er urolig?