Ååååå nam! *tusler en tur på butikken*
Det var skikkelig godt også!
Jeg er så flau... Har sikkert spist seks-sju små skåler med det idag. :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå nam! *tusler en tur på butikken*
Noe så godt er aldri flaut eller feil! Skal hive innpå noen skåler selv, blei mannen som rusla til butikken luksus i hverdagenDet var skikkelig godt også!
Jeg er så flau... Har sikkert spist seks-sju små skåler med det idag. :S
Noe så godt er aldri flaut eller feil! Skal hive innpå noen skåler selv, blei mannen som rusla til butikken luksus i hverdagen
Hehe, ja av og til må man kjempe seg gjennom butikken føles det som, begynner å bli tungt å med barn på slep er ikke mathandling favoritt sporten! Men det er verdt det når en kan kjøpe no snadderSå deilig, da. Handling i butikk er blitt et slik tiltak, men veldig positivt for lommeboka! I dag overgikk lysten tiltakslysten.
Hehe, ja av og til må man kjempe seg gjennom butikken føles det som, begynner å bli tungt å med barn på slep er ikke mathandling favoritt sporten! Men det er verdt det når en kan kjøpe no snadder
Irriterte meg at jeg visste at det var feil tall på sparegrisen min. Etter noen uttakninger og innputtninger som ikke var registrert. Pluss jeg hadde mer nye mynt som jeg var lei av å ha liggende i jakkelommen.
Så tok å ribba grisen for alt. Nullstillte den og stappa alt på igjen. Var kjedelig i lengden å ta 1 og 1 mynt hehe
Kul gris! Hvor har du kjøpt den?Irriterte meg at jeg visste at det var feil tall på sparegrisen min. Etter noen uttakninger og innputtninger som ikke var registrert. Pluss jeg hadde mer nye mynt som jeg var lei av å ha liggende i jakkelommen.
Så tok å ribba grisen for alt. Nullstillte den og stappa alt på igjen. Var kjedelig i lengden å ta 1 og 1 mynt hehe
loff og banan herPastasalat til frokost idag
Åå høres godt ut sammen med milkshake!loff og banan her
ja men det ble iskaffeÅå høres godt ut sammen med milkshake!
Det funker også hvilken iskaffe drikker du? Eller lager du selv?ja men det ble iskaffe
drikker sånn pose, som du blander med melkDet funker også hvilken iskaffe drikker du? Eller lager du selv?
Så mye fine stoff! Hva vil du sy? Klær?Nettopp fått masse stoffer jeg hadde bestilt.. får håpe ferdighetene med symaskina strekker til :-D Vis vedlegget 101766
Ja, skal prøve på det :-D kjøpt denne bokaSå mye fine stoff! Hva vil du sy? Klær?
Så artig da! Vi må få se resultatetJa, skal prøve på det :-D kjøpt denne boka
Jeppjepp.. når jeg kommer igang ;-)Så artig da! Vi må få se resultatet