Hva gjør du nå i bilder ? :)

Vis vedlegget 101864 mmmm frokost! Lov å unne seg noe godt når jeg ikke fikk sove i natt å endte opp med å kjøpe lekegrind sånn kl 02
Angrer ikke, tenkt vi må ha siden både katta og hunden er veldig nysgjerrige på småbarn.

Hva er det? :) Jeg har undertrykt lysten til å kjøpe honnikorn i snart to uker fordi jeg vil prøve å være sunn. Angrer så fort jeg kommer hjem og er sulten mens ingenting frister. :P

Hva er det? :) Jeg har undertrykt lysten til å kjøpe honnikorn i snart to uker fordi jeg vil prøve å være sunn. Angrer så fort jeg kommer hjem og er sulten mens ingenting frister. :P

Coco pops. Har null selvkontroll. Ser jeg de må jeg kjøpe og så gjemmer mannen de når jeg kommer hjem. Men i dag var vi tom for brød så da gikk jeg på skattejakt! Beste er sjokolademelken som blir igjen etter alle bitene er spist opp!

Coco pops. Har null selvkontroll. Ser jeg de må jeg kjøpe og så gjemmer mannen de når jeg kommer hjem. Men i dag var vi tom for brød så da gikk jeg på skattejakt! Beste er sjokolademelken som blir igjen etter alle bitene er spist opp!

Ja, jeg lurte på om det kunne være de. ;) Fristende å kjøpe.... Tror viljen ikke kommer til å være så sterk neste gang jeg er i butikken. :P

Hehe, kanskje litt greit at han gjemmer det? ;) Her spiser mannen sånt opp, så er litt førstemann til mølla-tendenser her i huset. :P Litt greit også for da begrenser det seg automatisk. ;)

Back
Topp