Noen klær til lillegutt tenkte jeg å prøve meg påHva skal du sy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen klær til lillegutt tenkte jeg å prøve meg påHva skal du sy?
Wow så flink! Du får legge ut bildeNoen klær til lillegutt tenkte jeg å prøve meg på
Skal det.. ingen erfaring fra før, men må bare prøve 100% sykemeldt fra mandag, så da får jeg forhåpentligvis overskuddWow så flink! Du får legge ut bilde
Så godt utVis vedlegget 101864 mmmm frokost! Lov å unne seg noe godt når jeg ikke fikk sove i natt å endte opp med å kjøpe lekegrind sånn kl 02
Angrer ikke, tenkt vi må ha siden både katta og hunden er veldig nysgjerrige på småbarn.
Vis vedlegget 101864 mmmm frokost! Lov å unne seg noe godt når jeg ikke fikk sove i natt å endte opp med å kjøpe lekegrind sånn kl 02
Angrer ikke, tenkt vi må ha siden både katta og hunden er veldig nysgjerrige på småbarn.
Hva er det? Jeg har undertrykt lysten til å kjøpe honnikorn i snart to uker fordi jeg vil prøve å være sunn. Angrer så fort jeg kommer hjem og er sulten mens ingenting frister.
Coco pops. Har null selvkontroll. Ser jeg de må jeg kjøpe og så gjemmer mannen de når jeg kommer hjem. Men i dag var vi tom for brød så da gikk jeg på skattejakt! Beste er sjokolademelken som blir igjen etter alle bitene er spist opp!
Ååå, det så godt utVis vedlegget 101864 mmmm frokost! Lov å unne seg noe godt når jeg ikke fikk sove i natt å endte opp med å kjøpe lekegrind sånn kl 02
Får håpe det Flink syntes jeg du er som prøver iallefall!Skal det.. ingen erfaring fra før, men må bare prøve 100% sykemeldt fra mandag, så da får jeg forhåpentligvis overskudd
Vis vedlegget 101864 mmmm frokost! Lov å unne seg noe godt når jeg ikke fikk sove i natt å endte opp med å kjøpe lekegrind sånn kl 02
Lurer på om jeg kjøpe sånn etterpåHaha, godt å se at flere foretrekker samme frokost som meg! Jeg har fått helt dilla! <3
Lurer på om jeg kjøpe sånn etterpå
Jeg må kjøpe dobbelt opp, for gubben fikk beskjed om å begynne med laktose fritthar sånn jeg og, mangla melk mn det har jeg kjøpt nå :')
Jeg må kjøpe dobbelt opp, for gubben fikk beskjed om å begynne med laktose fritt
Ja pluss, løk å, paprika, hvitløk, bananuffda.. kjedelig det da! men det hjelper vel han så
Ja pluss, løk å, paprika, hvitløk, banan