Hva gjør du nå i bilder ? :)

Ja, det er veldig stort. Tok bare bilde av det ene hjørnet der. Fikk noen veldig slitne barn med hjem idag :) hehe

Tviler ikke. :) Synd vi ikke har noe sånt her. Eller, det er jo et lekerom på kjøpesenteret, men ikke så stort og fint som på bildet ditt. ;)

Prøver å få gang på peisen. Ser ut som jeg har fått skikkelig fyr inni der nå :-)

Vedlegg

• 1422984952922.jpg
    1422984952922.jpg
    29,7 KB · Visninger: 48
Hatt mamma og de på biff og fløtepoteter :)

Vedlegg

• 1422985672045.jpg
    1422985672045.jpg
    39,4 KB · Visninger: 52
Så koselig :) Hva slags ovn har dere? Den så veldig fin ut. :)

Hmmm. Si det. En gammel en :-P hahaha. Følgte med huset når vi kjøpte i sommer. Står trolla på den ser jeg. Viss det kanskje er merke. Den har til og med en parafin del, men selve tanken ute er tatt vekk før vi kjøpte, så er ikke i bruk :-)

Dyns den er litt koselig og spesiell. Liker sånne litt gammeldagse peiser jeg. Inner veggen har til og med utskjæringer. Ser ut til å være fra et eventyr. Fins det ikke et eventyr om ei prinsesse som rir på en bjørn? Ser vertfall ut som at det er ei jente på en bjørn inni her :-P

Vedlegg

• 1422986010852.jpg
    1422986010852.jpg
    54,2 KB · Visninger: 51
Ligger og kjenner på turninga til lillegutt

Vedlegg

• 1422987550285.jpg
    1422987550285.jpg
    48,9 KB · Visninger: 48
Hmmm. Si det. En gammel en :-P hahaha. Følgte med huset når vi kjøpte i sommer. Står trolla på den ser jeg. Viss det kanskje er merke. Den har til og med en parafin del, men selve tanken ute er tatt vekk før vi kjøpte, så er ikke i bruk :-)

Dyns den er litt koselig og spesiell. Liker sånne litt gammeldagse peiser jeg. Inner veggen har til og med utskjæringer. Ser ut til å være fra et eventyr. Fins det ikke et eventyr om ei prinsesse som rir på en bjørn? Ser vertfall ut som at det er ei jente på en bjørn inni her :-P

Trolla er vel merket, ja. :) Jeg liker også godt slike ovner. :) Joda, det er et eventyr. Stilig, da! :)
Den gamle ovnen vi hadde var en Jøtul eller Dovre med Bukkene Bruse eller noe på siden. :)

Back
Topp