Pollenallergi, og alle disse er kryssallergier til buerrot, han får ikke puste av dethva er det han har for en allergi da? siden han verken kan drikke melk elr banan elr hvitløk, løk og paprika.. :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pollenallergi, og alle disse er kryssallergier til buerrot, han får ikke puste av dethva er det han har for en allergi da? siden han verken kan drikke melk elr banan elr hvitløk, løk og paprika.. :s
Hvor hen ?
Hvor hen ?
Oi, det var stort og flott!
Ja, det er veldig stort. Tok bare bilde av det ene hjørnet der. Fikk noen veldig slitne barn med hjem idag hehe
Prøver å få gang på peisen. Ser ut som jeg har fått skikkelig fyr inni der nå
Så koselig Hva slags ovn har dere? Den så veldig fin ut.
Hmmm. Si det. En gammel en hahaha. Følgte med huset når vi kjøpte i sommer. Står trolla på den ser jeg. Viss det kanskje er merke. Den har til og med en parafin del, men selve tanken ute er tatt vekk før vi kjøpte, så er ikke i bruk
Dyns den er litt koselig og spesiell. Liker sånne litt gammeldagse peiser jeg. Inner veggen har til og med utskjæringer. Ser ut til å være fra et eventyr. Fins det ikke et eventyr om ei prinsesse som rir på en bjørn? Ser vertfall ut som at det er ei jente på en bjørn inni her
Ååååå nam! *tusler en tur på butikken*