Ååååh... du frister!!!!Nyter hjemmelagde skoleboller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh... du frister!!!!Nyter hjemmelagde skoleboller
Måtte jo bare legge ut det heheÅåååh... du frister!!!!
Har skikkelig søtsug idag, men ingenting i hus! Var ute å spiste med jobben i sta og spiste dessert da, så har jo egentlig fått min dose.. men lyst på no søtt likevel!!!Måtte jo bare legge ut det hehe
Har du ikke så du kan lage kakao eller no? Det pleier å funke her hvis jeg ikke har noe annetHar skikkelig søtsug idag, men ingenting i hus! Var ute å spiste med jobben i sta og spiste dessert da, så har jo egentlig fått min dose.. men lyst på no søtt likevel!!!
Åååå namNyter hjemmelagde skoleboller
Jo.. men har ikke så lyst på det..Har du ikke så du kan lage kakao eller no? Det pleier å funke her hvis jeg ikke har noe annet
Åh... Nice! Synd for meg, har svangerskapsdiabetes så det blir ikke noen sånne deilige boller på meg gittNyter hjemmelagde skoleboller
Oi, nam!! Oppskrift?Har laget browniesmuffins.
Vis vedlegget 102503
Mm.. Åssen lager du det??
Oi, nam!! Oppskrift?
Hahah, super usunne muffins denne lørdagen er akkurat det jeg egentlig har lyst på Takk for oppskriften!Ca 15 stk
1,5 dl hvetemel
1/5 salt
1,5 ts Vaniljesukker
3 dl sukker
2 ss kakaopulver
2 egg
100 gr smør
Rør sammen egg og sukker (ikke eggedosis). Bland det tørre og sikt i. Ha i det smelta smøret og bland lett inn. Stekes midt i ovnen på 170 grader i 15-20 minutt.
Ja, jeg sa ikke at det var sunne muffins!
Anbefaler å smøre muffinsformene først for dette er klissete greier.
Nam namSlapper av etter å ha brukt lørdagen til baking av skillingsboller nå verker bekkenet!