Så gøyBabyshower ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyBabyshower ♡
Så deilig da! Gleder meg til vi får badekar!slapper av etter noen dager med litt for mye å gjøre
Off! Da er det bare å kose seg i senga og prøve å få igjen litt energi! Glad jeg ikke har vært syk enda!Ligger i senga og prøver å våkne. Etter to dager med omgangssjuka og lite søvn er jeg Heeeelt kaputt:/
Vis vedlegget 102611
Ligger i senga og prøver å våkne. Etter to dager med omgangssjuka og lite søvn er jeg Heeeelt kaputt:/
Vis vedlegget 102611
Så deilig da! Gleder meg til vi får badekar!
Hehehe.. jepp! Blir vel innen et år ;-) vil ha det mest for barna sin skyld.. har vokst opp med det selv, og har mange gode minner fra badekaret med meg og storebrordet bør du det er så godt!.. holdt på å sovne så måtte gå ut
slapper av etter noen dager med litt for mye å gjøre
Åh, så deilig! Jeg har så lyst på badekar, men badet vårt er for lite dessverre Bruker å ta meg ett bad når jeg er på besøk med foreldrene mine da, hehe
Her fle det sein lunsj med hj.laget pizza fra frysern.. greit å ha no lettvindt når man ikke orker annetSitter å manner meg opp til å begynne med middagen, bah!
Her fle det sein lunsj med hj.laget pizza fra frysern.. greit å ha no lettvindt når man ikke orker annet
Ja.. er ikke så greit! Har heldigvis en sambo som hjelper til litt de verste dagene!Ja, det er sant! Men her er det samme dørstokkmila å komme i gang med middagen hver dag nesten