Hva gjør du NÅ?

Samma her me litla frøkenå :)

Ikkje så lett å forklara om slemme Peder. Hu blir snart fira år.

Eldstemann på 7 synes heller ikke slemme Peder var så lett å takle

Vasker babytøy!! Maskin nummer fire pågår nå!! Har fortsatt igjen en hel del som må vaskes. Men det er veldig godt å ha kommet i gang :D

Ligger og kjenner på hele meg at jeg absolutt ikke skulle ha gjort alt det jeg har gjort i dag:-P Det murrer, stikker og river i hele understellet, og kynnerne hagler på her... Jaujau! Etterpåklokskapen lenge leve!:-P

Endelig litt avslapping i sofaen. :) kvalmen og nå også halsbrann ( ! ) plager meg veldig i kveld. Sånn skal jeg bare se TV og prøve å glemme det litt. Ingenting som hjelper (dagens syt!!!!)

Eldstemann på 7 synes heller ikke slemme Peder var så lett å takle

"Godt" det e flerne så reagere!

Egentlig litt rart me et sånt fokus på julebarnetv så ska værra koselig og nedtelling te jul. Tror eg savne Skomakergata og Blåfjell eg.. Håpe det tar seg opp te det bedre!

Venter på kokkegubben som skal ta med takeaway fra resturangen til meg idag ; ribberallerken ❤️ i love it!

Ligger på senga og føler meg som den varmeovnen! Kjæresten fryser og jeg holder på å forgå av varme! :-P

Nå skal jeg sparke meg i ræva så jeg kommer i gang.... thihihhii kos med avslappnings dag

Nå har jeg nok en gang satt meg ned i sofaen. Har vasket og brettet sammen litt tøy og ryddet kjøkkenet. Så da er det på tide med en pause :p

Har nettopp satt meg ned med en stor kopp med grønn pasjonsfrukt og kokos og litt sjokolade (40% på alle freia 200g på mega :D ) og en ny episode med Bones :-D Litt avslapping trengs før jeg tar kvelden (blir sikkert vekka i 5 tiden i morgen tidlig, samt noen ganger i løpet av natta... :-/ ) :-)

Lagt meg. Formen har vært fin i dag, men nå kjente jeg det var på tide med senga. Kjenner endelig litt mer aktivitet på babyen og det er godt!!

Back
Topp