Hva gjør du NÅ?

Nydusjet og innsmurt med herlig bodylotion og oljer :D så venter på at vannkoker skal bli ferdig for å avslutte med en varm kopp te ❤️

Skal på Svangerskapskontroll hos legen om en time..

Akkurat nå, mannen jeg meg opp til å stå opp fra sengen.. Fælt å ha alle disse kroppslige vondtene :/ :(

Puster ut mens mannen frakter ungene til skole og bhg.

Etterpå skal vi spise frokost, og så vet jeg ikke. Jeg og mannen hjemme alene hele dagen? Hele desember? (vel, bare til 18, deretter er ungene også hjemme)

Lagt meg igjen etter å ha fått eldste ut til skolen og spist frokost med barnehagejenta. Hun ser Lille Jack. Må snart kle på oss og kjøre til barnehagen kanskje...

er på vei til bilen for å hente pakker i posten og handle konfekt papir!

Har handlet litt klær til meg selv for en gangs skyld. Så nå synker jeg ned i sofaen (sliten etter shopping:p)

Slapper av før jeg blir hentet og skal på foreldresamtale i bhg. Så er det hente barna, handle, lage middag og prøve å få bekkenet til å slappe av litt igjen...

Spiser druer , like før middag :o
Oh, the rebell i've become :p

Akkurat kommet hjem etter en tur på shoppingsenter etterfulgt av behandling hos kiropraktor. Skal slappe av nå og se litt på TV før det er av gårde på julekonsert senere i kveld :)

Venter på at lastebilen som blokkerer veien med en varelevering flytter seg så jeg får hente unger. Ikke dårlig tid. Heldigvis.

Sitter i sofaen mens jentungen sitter i stolen sin og ser Zack og Quack;-) Hun var trøtt og sutrete, så trengte litt avkobling. Hun har fått en helt tullete døgnrytme, våkner mellom 5 og 6, kvart over 5 i dag, får ikke sove igjen selv om hun er trøtt og ender opp med å ta alt igjen på dagtid... :-/ Har gitt bhg beskjed om at hun ikke skal sove lenger enn til 2, i dag sov hun to timer og måtte bli vekket, kunne sikkert sovet en time til. Så nå er hun altså trøtt. Blir snart middag, lapskaus i dag:-)

Jeg sitter med jentungen i armkroken, under teppet og ser Happy Feet (eller pippipp som hun sier) og roer ned for kvelden. Beste tiden på døgnet :) ❤️

Ser julekongen med ungene

Back
Topp