Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes jo riking så hyggelig ut!Akkurar dusja og spist frokost. Sitter i stolen med fyr i ovnen, Amalies jul på tv og levende lysLiker desember
![]()
Lykke til i dag daSkal til å spise frokost mens mannen leverer ungene. Absolutt ikke matlyst, men sulten. Og stressa. Jordmor om en time, annen jordmor her om drøyt to, kjelleren må støvsuger, stua må støvsuges eller moppet og et berg klær jeg har lagt sammen må på plass. Heldigvis skal ikke mannen på jobb. Så han er snart tilbake og hjelper meg.
Takk. Det trengsLykke til i dag da![]()
Ringte men de mente at det ikke var så tett med 10 min i mellom men de sa heg kunne komme inn for sjekk viss jeg ville. Har ikke fått sovet noen ting. Han i magen har vært helt sykt turbo hele natten mellom sammentrekningene at jeg har til tider begynt å lure. Tok meg en lang varm dusj i 5 tiden men hjalp ikke det heller. Nå har jeg fått jentene på skolen så tenkte å gi beskjed til føden at jeg vil inn for sjekk sånn for sikkerhetsskyld tror jeg.Hvordan går det med deg stormage?
Fikk du sovet noe mer? Ringte du føden etterhvert?
Håper sammentrekningene roet seg etterhvert..![]()
Ringte men de mente at det ikke var så tett med 10 min i mellom men de sa heg kunne komme inn for sjekk viss jeg ville. Har ikke fått sovet noen ting. Han i magen har vært helt sykt turbo hele natten mellom sammentrekningene at jeg har til tider begynt å lure. Tok meg en lang varm dusj i 5 tiden men hjalp ikke det heller. Nå har jeg fått jentene på skolen så tenkte å gi beskjed til føden at jeg vil inn for sjekk sånn for sikkerhetsskyld tror jeg.
Sjekk er lurt, tenker jeg. Spent på oppdateringRingte men de mente at det ikke var så tett med 10 min i mellom men de sa heg kunne komme inn for sjekk viss jeg ville. Har ikke fått sovet noen ting. Han i magen har vært helt sykt turbo hele natten mellom sammentrekningene at jeg har til tider begynt å lure. Tok meg en lang varm dusj i 5 tiden men hjalp ikke det heller. Nå har jeg fått jentene på skolen så tenkte å gi beskjed til føden at jeg vil inn for sjekk sånn for sikkerhetsskyld tror jeg.
Lykke til! Spent på sf-målet ditt!Jeg sitter på venterommet på helsestasjonen, straks jm.
Jeg sitter på venterommet på helsestasjonen, straks jm.
Det hørtes jo riking så hyggelig ut!Kanskje jeg burde finne fram Jul i Skomakergata etterpå
![]()
Mangla bare koppen med gløgg...31 cm, helt fintLykke til! Spent på sf-målet ditt!![]()
Takk.alt vel.Lykke til!!![]()