Hva gjør du NÅ?

Akkurar dusja og spist frokost. Sitter i stolen med fyr i ovnen, Amalies jul på tv og levende lys:) Liker desember:D

Skal til å spise frokost mens mannen leverer ungene. Absolutt ikke matlyst, men sulten. Og stressa. Jordmor om en time, annen jordmor her om drøyt to, kjelleren må støvsuger, stua må støvsuges eller moppet og et berg klær jeg har lagt sammen må på plass. Heldigvis skal ikke mannen på jobb. Så han er snart tilbake og hjelper meg.

Er jo tilbake til første trimester... Så har brukt en time på å unngå å kaste opp! Men nå tror jeg kanskje jeg skal prøve meg på te og ei brødskive:)

Skal til å spise frokost mens mannen leverer ungene. Absolutt ikke matlyst, men sulten. Og stressa. Jordmor om en time, annen jordmor her om drøyt to, kjelleren må støvsuger, stua må støvsuges eller moppet og et berg klær jeg har lagt sammen må på plass. Heldigvis skal ikke mannen på jobb. Så han er snart tilbake og hjelper meg.
Lykke til i dag da:)

Lykke til i dag da:)
Takk. Det trengs

Fått i meg ei skive nå. Egentlig ikle mett, men slett ikke lyst på noe mer. Ingen matlyst i dag, litt kvalm. I morgen er jeg høygravid. I dag er jeg ikke helt i form. Genialt for en dag med to ganger jordmor....

Hvordan går det med deg stormage?
Fikk du sovet noe mer? Ringte du føden etterhvert?
Håper sammentrekningene roet seg etterhvert.. :)
Ringte men de mente at det ikke var så tett med 10 min i mellom men de sa heg kunne komme inn for sjekk viss jeg ville. Har ikke fått sovet noen ting. Han i magen har vært helt sykt turbo hele natten mellom sammentrekningene at jeg har til tider begynt å lure. Tok meg en lang varm dusj i 5 tiden men hjalp ikke det heller. Nå har jeg fått jentene på skolen så tenkte å gi beskjed til føden at jeg vil inn for sjekk sånn for sikkerhetsskyld tror jeg.

Ringte men de mente at det ikke var så tett med 10 min i mellom men de sa heg kunne komme inn for sjekk viss jeg ville. Har ikke fått sovet noen ting. Han i magen har vært helt sykt turbo hele natten mellom sammentrekningene at jeg har til tider begynt å lure. Tok meg en lang varm dusj i 5 tiden men hjalp ikke det heller. Nå har jeg fått jentene på skolen så tenkte å gi beskjed til føden at jeg vil inn for sjekk sånn for sikkerhetsskyld tror jeg.

Høres veldig lurt ut å få tatt en sjekk!!
Masse lykke til på sjekken!! Hold oss gjerne oppdatert!!

Håper at du ikke har så mye annet på agendaen din for dagen, slik at du kanskje får hvilt deg litt før jentene dine kommer hjem igjen :)

Skal snart dra til jm, sitter å tenker at om 2 uker skal vi på keisersnitt skole, 36 ukers kontroll og vekstkontroll på ahus ifht risikosvangerskap :) det går fort det, hjelpes:)

Sjekk er lurt, tenker jeg. Spent på oppdatering

Jeg sitter på venterommet på helsestasjonen, straks jm.

Lager muffins til Lysfesten i barnehagen som skal være kl 16 i dag. Blir det kakao og kos. Skal også på et kurs kl 13 så får bare henge i:) her har det snødd masse i natt igjen så begynner å komme litt i julestemning jo:joyful:

Sitter og slapper av litt ble mye rydding i dag og har enda lengre dag i morgen, men det er godt å føle at jeg gjør noe enn å sitte og stirre inn på tv hele dagen!

Slapper av litt før det blir middag med mannen og jentene, prøver å finne ork til de siste detaljene for advent.... Spesifikt å stryke gardinene og å få hengt de opp :-P

Ligger på senga mens mannen lager middag til oss. Løkball med potet, kålrot og bacon :')

Back
Topp