Hva gjør du NÅ?

Slengt meg ned på sofaen noen minutter mellom slags. Akkurat malt første av to strøk på pipe og hyller inne på barnerommet og nå må jeg straks begynne med pizzaen hvis vi skal få noe mat i dag

Lager grøt til middag (har ikke fått handla, så da blir det lettvint;-) ):-) Tenker jeg også skal prøve å rydde litt på kjøkkenet, bør jo uansett holde meg litt der siden grøten står til kok:-)

Akkurat satt meg ned i sofaen etter å ha laget karameller og sjokomeller til jul. Skal snart se The julekalender.

1712e3ef3d580c47aa5b3b89c37f33b5

Kjæresten lager nachos og jeg skal nyte en munkholm mens jeg venter :)

Ligger på sofaen og har latterkrampe! :-P Skulle prøve å komme meg opp for å finne meg drikke, men hjelpes meg så vanskelig!:-P Følte jeg så ut som ei skilpadde som har landa på ryggen og ikke kommer seg rundt igjen:D Gubben holdt på å flire seg ihjel her:-P

Akkurat nå sitter jeg og pakker inn karameller, er dønn lei og har holdt på siden kl 13:00 i dag.... Heldigvis snart ferdig og aldri mer før til neste år :p

12347584_1714357722108922_2415472238953650144_n.jpg

Me and kamerat Tore på sporet på tvn:hilarious: potetgull og godis på bordet, føttene høyt hevet og min bedre halvdel er å tar seg noen pils med noen kompiser, vesla i seng :)

Lagt meg. Halsbrann. Veldig.

Prøver og sovne igjen etter å ha vært våken siden 3. Men kjenner jeg er sulten. Mulig jeg bare gir opp og står opp!

Er oppe på do for 4. gang siden jeg sovnet i halv tolv tiden. Er møkksur for at jeg ikke får sove skikkelig!

Ligger på sofaen og holder sånn vagt øye/øre med ungene. Siden det ikke bare er våre kom vi til at det var greit å være her litt, en av oss i alle fall.

Jeg var jo uansett våken og lå på senga med mobil, så kan gjøre det på sofaen. Mannen har sovet siste del av natta mellom to jenter (i ei vanlig seng for en) så han fortjener å få strekke ut ryggen litt....

Vurderer å legge meg på sofaen, akkurat spist frokost. Sovet ca 3 timer til sammen i natt :(

Sitter å prøver å lese =) Går litt bedre i dag selvom det var en litt tung start på dagen. Nå sitter kjæresten og flirer av meg fordi jeg syns det er så HIMLA varmt! Har nå åpnet døra til terassen og kledd meg i litt lettere i klær i håp om å bedre situasjonen :P sokker kan jeg bare glemme å bruke!

Lagt meg på senga. Dønn utslitt uten veldig god grunn, mannen har absolutt tatt det meste av belastningen med de to ekstra ungene her,og de er hentet, vi har spist og jeg orker bare ikke noe.

Back
Topp