Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratissTar i bruk den nye mobilen min, den forrige døde for et døgn siden
gratiss![]()
alltid digg å få en oppdatert mobil, bytte selv for noen mnd siden fra Galaxy 2 til Galaxy 6 egde.....*elsker den*Jotakk.
Det gikk fra at mannen merket min frustrasjon over å ikke få den til å virke som da ble "du skal få ny telefon i julegave, vennen", som i løpet av kvelden da han ga opp å få liv i den selv ble til "vi drar i morgen og kjøper deg ny", og sånn ble det.
Jeg har ikke fått til å få over meldingsloggene mine, men ellers har jeg fått apper og bilder i alle fall. Nå kjører den en systemoppdatering, så jeg er på pc, og så er det vel egentlig på tide at jeg legger meg og sover litt mener min mann. Det er vel det.
Telefonen er i utgangstidspunkt en nyere versjon av den jeg hadde (hadde xperia z3, nå har jeg z5 compact), så den virker kjent, bare litt mer hendig i størrelsen![]()
alltid digg å få en oppdatert mobil, bytte selv for noen mnd siden fra Galaxy 2 til Galaxy 6 egde.....*elsker den*
så digg at det ordnet segtror nok jeg kan like denne også ja. Bare rett og slett veldig irriterende at den døde i går, og at den ikke ble så mye over et år, men at vi grunnet min tendens til å miste telefoner i gulvet (og med det hadde knust glasset på BAKSIDEN før den var mange månedene gammel) ikke hadde noe å hente på å klage, mente mannen, så derved ble det brått en ny, med krav om at den skulle bruke nano-sim (Mannen har kjøpt seg en ny samsung han ikke har tatt i bruk enda, men den kunne jeg ikke ta fordi den skulle ha mikrosim, mitt er mindre) og vi gikk for xperia både fordi jeg liker den, og fordi det økte sannsynligheten for å få overført en del ting fra den gamle selv om jeg ikke får logget den på noe vis.
Kontaktene hadde jeg backup av via googlekonto og bildene lå på minnekortet, så det mest essensielle hadde jeg jo uansett, viste det seg![]()
Små gode måltider alltid braSulten, men venter på kjæresten som kommer hjem snart så vi kan lage semulegrøt til lønsj. Men burde jo spist før det. Dumme meg!
Små gode måltider alltid braikke at jeg er noe godt eksempel i akkurat det, men jegg prøver å minne meg selv på å spise litt
Jeg er matlei.. blir veldig lett matlei og det ble ikke nedre at at jeg begynte å reagere på brød tidligere i høst... også har vi hatt litt dårlig råd så har ikke vært så lett å spise variert annet enn til middag![]()