Hva gjør du NÅ?

Tar i bruk den nye mobilen min, den forrige døde for et døgn siden

Nå skal jeg ut med klær til fretex og div som skal kastes! Endelig fått gjort et par av tingene på to do-listen. Lite motivasjon og litt dårlig form er ikke god kombo nå i førjulstida ;p

Jotakk.

Det gikk fra at mannen merket min frustrasjon over å ikke få den til å virke som da ble "du skal få ny telefon i julegave, vennen", som i løpet av kvelden da han ga opp å få liv i den selv ble til "vi drar i morgen og kjøper deg ny", og sånn ble det.

Jeg har ikke fått til å få over meldingsloggene mine, men ellers har jeg fått apper og bilder i alle fall. Nå kjører den en systemoppdatering, så jeg er på pc, og så er det vel egentlig på tide at jeg legger meg og sover litt mener min mann. Det er vel det.

Telefonen er i utgangstidspunkt en nyere versjon av den jeg hadde (hadde xperia z3, nå har jeg z5 compact), så den virker kjent, bare litt mer hendig i størrelsen :)

Jotakk.

Det gikk fra at mannen merket min frustrasjon over å ikke få den til å virke som da ble "du skal få ny telefon i julegave, vennen", som i løpet av kvelden da han ga opp å få liv i den selv ble til "vi drar i morgen og kjøper deg ny", og sånn ble det.

Jeg har ikke fått til å få over meldingsloggene mine, men ellers har jeg fått apper og bilder i alle fall. Nå kjører den en systemoppdatering, så jeg er på pc, og så er det vel egentlig på tide at jeg legger meg og sover litt mener min mann. Det er vel det.

Telefonen er i utgangstidspunkt en nyere versjon av den jeg hadde (hadde xperia z3, nå har jeg z5 compact), så den virker kjent, bare litt mer hendig i størrelsen :)
alltid digg å få en oppdatert mobil, bytte selv for noen mnd siden fra Galaxy 2 til Galaxy 6 egde.....*elsker den*

alltid digg å få en oppdatert mobil, bytte selv for noen mnd siden fra Galaxy 2 til Galaxy 6 egde.....*elsker den*

tror nok jeg kan like denne også ja. Bare rett og slett veldig irriterende at den døde i går, og at den ikke ble så mye over et år, men at vi grunnet min tendens til å miste telefoner i gulvet (og med det hadde knust glasset på BAKSIDEN før den var mange månedene gammel) ikke hadde noe å hente på å klage, mente mannen, så derved ble det brått en ny, med krav om at den skulle bruke nano-sim (Mannen har kjøpt seg en ny samsung han ikke har tatt i bruk enda, men den kunne jeg ikke ta fordi den skulle ha mikrosim, mitt er mindre) og vi gikk for xperia både fordi jeg liker den, og fordi det økte sannsynligheten for å få overført en del ting fra den gamle selv om jeg ikke får logget den på noe vis.

Kontaktene hadde jeg backup av via googlekonto og bildene lå på minnekortet, så det mest essensielle hadde jeg jo uansett, viste det seg :)

tror nok jeg kan like denne også ja. Bare rett og slett veldig irriterende at den døde i går, og at den ikke ble så mye over et år, men at vi grunnet min tendens til å miste telefoner i gulvet (og med det hadde knust glasset på BAKSIDEN før den var mange månedene gammel) ikke hadde noe å hente på å klage, mente mannen, så derved ble det brått en ny, med krav om at den skulle bruke nano-sim (Mannen har kjøpt seg en ny samsung han ikke har tatt i bruk enda, men den kunne jeg ikke ta fordi den skulle ha mikrosim, mitt er mindre) og vi gikk for xperia både fordi jeg liker den, og fordi det økte sannsynligheten for å få overført en del ting fra den gamle selv om jeg ikke får logget den på noe vis.

Kontaktene hadde jeg backup av via googlekonto og bildene lå på minnekortet, så det mest essensielle hadde jeg jo uansett, viste det seg :)
så digg at det ordnet seg;)

Sulten, men venter på kjæresten som kommer hjem snart så vi kan lage semulegrøt til lønsj. Men burde jo spist før det. Dumme meg!

Sulten, men venter på kjæresten som kommer hjem snart så vi kan lage semulegrøt til lønsj. Men burde jo spist før det. Dumme meg!
Små gode måltider alltid bra;) ikke at jeg er noe godt eksempel i akkurat det, men jegg prøver å minne meg selv på å spise litt

Små gode måltider alltid bra;) ikke at jeg er noe godt eksempel i akkurat det, men jegg prøver å minne meg selv på å spise litt

Jeg er matlei.. blir veldig lett matlei og det ble ikke nedre at at jeg begynte å reagere på brød tidligere i høst... også har vi hatt litt dårlig råd så har ikke vært så lett å spise variert annet enn til middag :-P

Jeg er matlei.. blir veldig lett matlei og det ble ikke nedre at at jeg begynte å reagere på brød tidligere i høst... også har vi hatt litt dårlig råd så har ikke vært så lett å spise variert annet enn til middag :p

Forstår den jeg var matlei ganske lenge, men nå har jeg fått kick på ris med mais, så da kan jeg spise det til jeg blir blå, samt at jeg har salat ved sia;) kjenner til dårlig råd, jeg og gubben har å sette oss ned og begynne å se på kjøpevaner og bli mere fleksible på å kjøpe ting som er på tilbud(som vi trenger ikke annet)

Gitt opp å lete etter batteriladeren til kameraet mitt! Heldigvis har broren min make som jeg kunne låne! :D

Vurderer å lage kveldsmat... Egentlig ikke så veldig sulten, men vet at jeg blir det snart. Blendere to brødskiver etter jobb og noen smaksprøver på julekakene, så burde egentlig lage ostesmørbrød eller noe annet varmt.

Ligger å leser til eksamen og prøver så godt jeg kan å ikke klikke på kjæresten min for at han ikke leser til eksamen selv. Det er hans oppgave å lese og jeg har fått streng beskjed av studieveileder om at jeg har nok med meg selv. Men vi har ikke råd til at han stryker i enda et fag så kjenner jeg er litt mer enn litt frustrert akkurat nå..

Blir kveldsmat her og snart:) Vet jeg må ha for å unngå å våkne sulten og kvalm midt på natta. Men akkurat nå frister faktisk ingenting! Så jeg må
Gi litt mer innsats - koke egg eller noe for å få litt mer matlyst;)

Ligger på sofaen og ser på greys anatomy <3 Er ikke helt lurt når jeg er alene hjemme og høygravid, er høy tårefaktor ;-)

Back
Topp