Hva gjør du NÅ?

Brukt opp dagens krefter på pepperkakebaking med ungene. Ligger som et slakt i godstolen og ser ikke helt for meg når jeg skal gidde å begynne på middagen idag...

Noen dager bare er sånn! I går var jeg og helt utslitt, av hvilken grunn? hadde jo ikke gjort noen ting (annet enn å bade litt..) Trøster meg med at det sikkert er babyen som trenger ekstra krefter av en eller annen grunn..

Etter en lenger dubb, høyst nødvendig, ser jeg kalendertv med ungene. Mannen lager middag, Fin arbeidsfordeling....

Nå har jeg endelig fått tent adventslysene. Skal ta meg pepperkake og se en god serie. Lille sovnet med en gang i kveld, og da skal litt alenetid nytes etter 4 hektiske, begivenhetsrike og folksomme dager :)

Prøver å sniker til meg mer pepperkake deig;P

Sitter på venterommet hos jordmor. Skal ha gjennomgang av den forrige fødselen og en prat om den som kommer snart :)

Spent på symfysemål. Legen markerte ikke symfysen i uke 32, så lurer veldig på størrelsen på denne magen.

Rusler sakte rundt på kjøpesenteret, men har satt kursen ut av her, fysio i nabobygget om 10 minutter

Gleder meg til hjemmebakt brød med fersk eggemajones og julesylte :D Venter bare på at majonesen skal bli litt kaldere

Back
Topp