Hva gjør du NÅ?

Intatt senga! Burde vært flinkere å gjøre som deg Sara, ta en middagsdupp! Men dagene går så fort og jeg glemmer å legge meg nedpå, og klokka 6 er det for sent å ta seg en time på øyet...

Er spent, i morra skal vi på fødselsforberedende kurs :-)

Inntatt senga jeg også nå.

Jeg er ganske flink å ta meg en dubb ja, det er nemlig bedre det enn alternativet, at jeg sovner på sofaen sånn rett etter ungene er i seng. Det roter i alle fall til natta mi...

Planlegger å reise meg opp fra senga :p

Idag har jeg tenkt å dra ut en liten tur. Har så lite energi om dagen, så blir ofte til at jeg "bare" er hjemme.. Dagene blir uendelig lange når mannen er på jobb og jeg sitter hjemme alene!

Planen er at jeg skal hente sprinkelsengen vi har bestilt og å kjøpe de siste julegavene jeg mangler. Hvis jeg husker rett er det 4 stk igjen på lista ;)
Tror faktisk jeg kommer til å nå målet mitt om å bli ferdig med alle gavene før desember :)

leser avisen

Spiser frokost.

Mannen og guttungen er på skolen. Satser på at de er kommet bort nå...

Jeg og lillesøster er i karantene.

Er vi heldige kommer melding om at bilen er ferdig på verksted og kan hentes snart...

Planlegger å reise meg opp fra senga :p

Idag har jeg tenkt å dra ut en liten tur. Har så lite energi om dagen, så blir ofte til at jeg "bare" er hjemme.. Dagene blir uendelig lange når mannen er på jobb og jeg sitter hjemme alene!

Planen er at jeg skal hente sprinkelsengen vi har bestilt og å kjøpe de siste julegavene jeg mangler. Hvis jeg husker rett er det 4 stk igjen på lista ;)
Tror faktisk jeg kommer til å nå målet mitt om å bli ferdig med alle gavene før desember :)
Det er jo kjempebra:)
Høres overkommelig ut.
Har igjen 6 gaver, men vet ikke om jeg kommer meg ut i dag. Får se;)

Spiste kjeks til frokost! Ikke lurt. Blir kvalm av ingenting, noe som gjør at hvis jeg velger kjeks så blir det ikke noe annen mat. Burde iallefall startet med brødskiva :p Jaja! Etterpåklokskap!

jobber med oppgaveinnlevering som skal bli syykt digg å få levert i morra! :D

Akkurat nå pakker jeg inn karameller etter å ha prøvd ut en ny oppskrift. Bortsett fra at en nesten miste en finger i forsøket så smakte de temmelig greit. Litt stolt egentlig men kjenner at det skal bli slitsomt med masse produksjon nærmere jul.

11031964_1711629455715082_6837235728943961523_n.jpg

Lager frokost til meg og guttungen. Som jeg håper han ikke blir kvalm av. Hans tur med omgangssyke nå, men han har ikle kastet opp i natt så jeg håper frokost går bra

Ligger i sengen og er litt bekymret for hunden. Usikker på om han er plaget av noe eller bare rett og slett kjeder seg. Får spise frokost og gå en god tur å se om han blir noe bedre

Skal handle siste julegavene, så venter på at senteret skal åpne:) Kvalmen har vært fraværende så langt i dag :D

Prøve å slita meg opp av sengo. Småen e akkurat våkna - luksus! :p
4b550e4d666cbc245bd284a9c05aad34

Ligger (som vanlig) på sofaen og vurderer om jeg skal gjøre noe eller la være... Lagde 68 medisterkaker og 6 kjøttpuddinger i gårkveld, så det kjennes i dag, for å si det sånn;)

Ligger (som vanlig) på sofaen og vurderer om jeg skal gjøre noe eller la være... Lagde 68 medisterkaker og 6 kjøttpuddinger i gårkveld, så det kjennes i dag, for å si det sånn;)

Syns det høres ut som bekken og mage trenger å slappe av da! Så flink du har vært :-)

Back
Topp