Hva gjør du NÅ?

Jeg sitter å venter på gubben som er på tur hjem fra jobb:-) Håper bare han kommer seg fint opp bakken her, skikkelig "rassbeillføre" som vi sier her (eller veldig glatt, om du vil:-P), så må nok ta skikkelig sats for å komme opp...

Rett ut på sofaen! Mini romsterer og forteller mamma at det var på tide så det gikk ann å strekke på seg ;-)

Har akkurat benka meg foran tv-en med Bones, te, chips, troika, nonstop og babyverden :-D Klar for en kveld med avslapping og muligens litt black friday shopping ;-)

Slapper av på sofaen etter en lang bytur med mamma, etterfulgt av 3 timer linedance og swingkurs, lader opp til morgendagen som er stappfull av kurs og julebord med dansegjengen og ny dag på søndag med kurs :) håper bare formen holder helgen gjennom slik at jeg får vært med på så mye som mulig og ikke bare blir sittende å se på :)

Våknet halv 6 i dag, uthvilt, typisk når jeg kunne sovet lenge! Hører det plask regner ute, ønsker meg snø jeg, synes det er på tide nå som julemnd inntreffer :)

Lille sover i vogna si og jeg skal øyeblikk lage meg en kopp med te og slappe av litt og så kanskje kanskje jobbe litt (overhodet ikke lyst:-P ). Håper mannen tar å rydder litt på kjøkkenet og støvsuger i huset mens jeg leverer lille til mamma som skal være barnevakt, men har vel egentlig ingen tro på det :-/ Syns huset skal vaskes hver helg, men er vanskelig når det er hans jobb å støvsuge og han aldri gidder å gjøre det. ..

Har akkurat vært og svømt i svømmehallen =) Var skikkelig stiv i korsryggen så det er godt å få løsna litt opp, også er det så deilig å være "vektløs" :D Ei lita jenter der som var sååå facinert av magen min :P

Sitter å ser på Ice road truckers og drikker appelsinjuice :-P Det er da virkelig INGENTING å se på tv i kveld!:( Spørs om vi setter på en film etterhvert her:-)

Pyntet litt til advent, og fått opp stjernene i vinduet + pynta litt ute. I morgen skal mannen ha opp flaggstanglysa. Nå sitter jeg i sofan med fyr i peisen å drikker gløgg fra juleservice og ser håndball/leser bok :) Kosa seg med andre ord :)

Har akkurat spist deilig hjemmelaget bolognese som har putret i noen timer mens vi var på julegrantenning. Nå er barne-tv snart ferdig, og legging står for tur. Håper å nyte noen timer på sofaen før jeg må legge meg...

Har akkurat spist deilig hjemmelaget bolognese som har putret i noen timer mens vi var på julegrantenning. Nå er barne-tv snart ferdig, og legging står for tur. Håper å nyte noen timer på sofaen før jeg må legge meg...
Samme her! Begge jentene sitter klistret til tv'n med først barne-tv og så nå labyrint :-P Etterpå er det rett i seng for yngste frøkna og så skal eldstemann i seng halv åtte. Så er kvelden min!! :-) Sambo har nevnt noe om en pizza, så jeg håper virkelig at han lager det helt selv så jeg kan ligge på sofaen :-D Ser nok for meg at jeg må både rydde og vaske kjøkkenet, men... Den tid, den sorg ;-)

skal lage nugati og pepperkaker og drikke gløgg;)

Jeg er på besøk hos mamma og pappa, jeg og guttungen skal sove her i natt.. Så her ligger jeg velta i sofaen og blir vartet opp med klementiner og sjokolade! :-)

Sitter og strikker:) Akkurat drukket kakao - det ble lørdagskosen denne lørdagen. Matlysten er ikke på topp, men får da i meg det mest nødvendige. Nå skal jeg strikke litt til før jeg finner senga ;)

Back
Topp