Hva gjør du NÅ?

Ligger på sofa med dyne og varmeflaske i korsryggen og krysser fingrene for at menssmerter baki der som kommer og går er helt uskyldig . :)
Håper det går over
Kontakt helsevesenet dersom det er grunn til bekymring, og hold oss oppdatert.

Håper det går over
Kontakt helsevesenet dersom det er grunn til bekymring, og hold oss oppdatert.

Ja jeg gir det ikke altfor mange timer for å si d sånn . Satser på at det går over (:

Ikke gi det for mange timer nei

Minutter før eksamen for kursslutt! Fremføring av eget valgt prosjekt og rollespill innenfor jobben min :p begynner å bli rimelig skjelven og klam i hendene... Off, skal bli så godt å endelig få det overstått! :p

Akkurat nå angrer jeg meg for kakaoen jeg drakk.. Formen var jo så fin!! Har til og med gått til barnehagen i dag (hadde ikke noe valg for så vidt..må få byttet til vinterdekk!)

Minutter før eksamen for kursslutt! Fremføring av eget valgt prosjekt og rollespill innenfor jobben min :p begynner å bli rimelig skjelven og klam i hendene... Off, skal bli så godt å endelig få det overstått! :p
lykke til;)

Feller tårer for alle ting jeg ser på og leser om.... Plutselig fylt med hormoner som bare for meg til å grine....til å med når poden spraker kommer det tårer...... blir ikke mye vettyg ut av denne dagen *snufs*

Så bra :D

Sitter i sofaen med katta på beina:-) Vurderer om jeg skal gidde å reise meg for å skjære opp litt kålrot til snacks;) Er sulten igjen (!), spiste knekkebrød for litt over en time siden, men nå skriker magen etter mat igjen! :-P Ikke rart vekta fyker i været med sånn matinntak...

Holder på å lage middag.. Håper på besøk i kveld og venter på svar:) Trenger å være litt sosial kjenner jeg:)

Back
Topp