Hva gjør du akkurat nå?

Ser stjernekamp :D
 
Sitter på jobb. Utrolig kjedelig å jobbe en time ekstra! 10 timer er lenge nok, men 11... Nå er det heldigvis bare to timer til jeg kan dra hjem å legge meg :-)
 
Sønnen min på fem har hatt overnattingsbesøk så jeg har sovet to timer inatt. Nå har jeg laget frokost til de og satt meg ned i sofaen med teppe på og seff inn på bv :)
 
Vurderer å stå opp! ungane er alt oppe å ser på barnetv, så må vel lage noko frokost til dei snart! ☺
 
Sitter på jobb. Utrolig kjedelig å jobbe en time ekstra! 10 timer er lenge nok, men 11... Nå er det heldigvis bare to timer til jeg kan dra hjem å legge meg :)

Men du får betalt for den ekstra timen vel?
 
VI har hatt en litt forvirrende morgen med noen klokker som viser sommertid enda, blant annet nattklokka til storesøster som viser en våken ku når klokka er svy. Måte krangle litt med henne om at NEI, den kan ikke ha stått opp enda, for klokka mi var jo bare seks. Men så skjønte jeg det.. :P Måtte unnskylde og kose litt med henne. Nå har vi spist frokost og ser på barne-tv, mens jeg slapper av i sofaen.
 
Vurderer å stå opp! ungane er alt oppe å ser på barnetv, så må vel lage noko frokost til dei snart! ☺
Hvor gamle er barna dine? :) min er fem og pleier også å stå opp selv, men med overnattingsbesøk blir det mere bråk og jeg våkner av hver eneste liten lyd for tiden :p
 
Men det kan vel ikke være lov??

Det vet jeg faktisk ikke, men sånn her har det vært i mange år på det sykehjemmet (og andre i nærheten) jeg jobber på. På våren får man betalt for 10 timer selv om man jobber 9 når man stiller klokka.
 
Det vet jeg faktisk ikke, men sånn her har det vært i mange år på det sykehjemmet (og andre i nærheten) jeg jobber på. På våren får man betalt for 10 timer selv om man jobber 9 når man stiller klokka.
Ok, da gå det jo opp i opp sånn sett.
 
Ser på George in the jungle! Så mange minner:D
 
Sitter på jobb. Utrolig kjedelig å jobbe en time ekstra! 10 timer er lenge nok, men 11... Nå er det heldigvis bare to timer til jeg kan dra hjem å legge meg :-)
Er så drit å havne på den natta :p syns jeg har den hvert år! I år er jeg sykemeldt da, så slapp unna :)
 
Ok, da gå det jo opp i opp sånn sett.
Skal ha flaks om man havner på begge nettene :p syns det er latterlig at vi ikke får betalt for den ekstra timen...
 
Ok, da gå det jo opp i opp sånn sett.

Det kjedelige er at det sjeldent er samme person som jobber begge de gangene. Jeg har flere ganger jobbet en time ekstra, men aldri når man stiller klokken fremover.
 
Back
Topp