Hva gjør du akkurat nå?

Sløver på sofaen og håper at mannen tar hintene mine om å rydde her mens jeg legger mini. ;)
Her hjelper det IKKE å hinte, jeg må rett ut si "du får rydde litt her mens jeg ordner ditt eller datt" :p
 
Har akkurat lagt vesla... :) så no sløva eg på sofaen med strikketøyet mens eg venta på jakten på kjærligheten, broen og farmen! ;-)
 
Sitter på kontoret etter et kveldsmøte og venter på at mannen skal lande på flyplassen slik at jeg kan hente ham, dra hjem og slappe av. :)
 
Skal legge meg :p
 
Kryper til køys etter 11 timers arbeidsdag! :) :(
 
Ligger i senga og henger på bv. Blitt standard kveldsrutine, hehe
 
Sitte å kjempe med ett knekkebrød, greitt ha nåke i magen når eg komme på jobb! :p
 
Idag har eg lesedag/skrivedag hjemme. Så prøver å motivere meg selv ut av senga. Hehe. Skal levere inn en stor oppgave på fredag.wuæææ!!!
 
Leser meg opp på alle trådene her inne, er jo ørten nye tråder hver gang man logger inn :)
 
Sitter å ser på klokka (og mobilen) på jobb mens jeg knasker pepperkaker :p
 
Sitter å ser på klokka (og mobilen) på jobb mens jeg knasker pepperkaker :p
åh! elsker pepperkaker, men kjente at jeg ble kvalm bare av å lese det nå.. (vi er en egen rase som lengter etter disse utmattende symptomene på graviditeten altså :p)
 
åh! elsker pepperkaker, men kjente at jeg ble kvalm bare av å lese det nå.. (vi er en egen rase som lengter etter disse utmattende symptomene på graviditeten altså :p)

Uff, tenk å bli kvalm av pepperkaker da.. Det hadde vært krise :D
 
Ligger på sofaen og kjenner på bh'en som plutselig strammer fryktelig mye! :D
Skal se på film på netflix i kveld tenkte jeg, og drikke julebrus :D
 
Skal også gå å legge meg. Men ikke i dusjen da. :D
 
Back
Topp