Hva gjør du akkurat nå?

Klare kje lukta av jernet ein gang ;-) og dette sambandet er kjent for vaflene sine så i går solgte eg 5 på ein tur, måtte ta ein liten meditasjon då ;-)
Haha :D Uff, det er ikke lett når det er en ting som bare har satt seg som udigg. Liker du ikke vafler til vanlig heller?
 
Haha :D Uff, det er ikke lett når det er en ting som bare har satt seg som udigg. Liker du ikke vafler til vanlig heller?
Like vafler te vanlig så e bare nå når formen ikkje e på toppar eg ikkje klare det :)
 
Haha, tenk det! Veldig mye fisk også i min familie. Jeg assosierer rømme veldig til vestlandet - familien min er fra strilalandet, ute ved havet, så der passer jo fisken inn. Er du kanskje fra litt lenger inn i landet? Østpå? (Nå er det forutinntatthetene mine som jobber her! Men de har jo litt mindre fisk i innlandet da!)
Jasså ja, samfunnets diskurser renner inn? :D
Er fra Østlandet ja :p dog med en bestefar fra nord-Norge (som alltid har spist mye fisk) :p så egentlig er det rart at jeg ikke er vokst opp med fisk :p

Jeg tenker også forøvrig at både rømme og fisk "hører hjemme" på Vestlandet :)
 
Jasså ja, samfunnets diskurser renner inn? :D
Er fra Østlandet ja :p dog med en bestefar fra nord-Norge (som alltid har spist mye fisk) :p så egentlig er det rart at jeg ikke er vokst opp med fisk :p

Jeg tenker også forøvrig at både rømme og fisk "hører hjemme" på Vestlandet :)
Se det! Jeg syns det er litt gøy når fordommene stemmer, haha. De er jo uskyldige da! Også litt moro at du har samme følelsen av rømme og fisk.
 
Nettopp spist frokost. Ser fødeavdelingen sverige og surfer babyverden.
 
Må bare skyte inn at jeg elsker både rømme og fisk :p (selvsagt fra vestlandet..)
Haha! :D Gode ting! Jeg hadde en noen dager for noen uker siden hvor jeg kun ville spise fisk. Det har forsvunnet nå da. Men hadde ikke sagt nei til grillet laks med rømme, feks!
 
Haha! :D Gode ting! Jeg hadde en noen dager for noen uker siden hvor jeg kun ville spise fisk. Det har forsvunnet nå da. Men hadde ikke sagt nei til grillet laks med rømme, feks!
Sier aldri neitakk til laks og rømme :p men kjenner at lukten av fisk får meg til å miste litt matlyst nå, så det er fint om noen andre lager den for tiden :p men akkurat rømme.. Mmm, får vann i munnen :p
 
Sier aldri neitakk til laks og rømme :p men kjenner at lukten av fisk får meg til å miste litt matlyst nå, så det er fint om noen andre lager den for tiden :p men akkurat rømme.. Mmm, får vann i munnen :p
Ja, jeg tenker mye på rømme for tiden. Også ble jo vaffel nevnt lenger oppe her. De to kan jo veldig fint kombineres. Kanhende det blir dagens prosjekt :p
 
Nå fikk jeg voldsomt lyst på vafler med jordbærsyltetøy og rømme... Uansett hvor kvalm jeg er!! Hahaha Og taco...
 
Er sulten... (Kanskje ikke så rart etter å ha lest gjennom de siste innleggene her :p )
 
Gjett kem som bare MÅ ha taco te middag i kveld itte alt detta preiket her inne?? ;-) blir uten vaffel men med masse rømme :-D
 
Back
Topp