Hva gjør du akkurat nå?

Så fint at han kom og beklaga seg! Mannen min er veldig sindig, smeller bare når det er fotballkamp, haha.

Men ja, det er ikke mye fres i meg. Jeg pleier jo å bidra mer de ukene vi har bonusbarnet enn jeg har klart den siste tiden. Så blir mye på han.
Ja, han fikk definitivt plusspoeng der :)
Haha, flaks det da! :D

Ikke sant.. Og jeg skjønner jo at det blir mye ekstra på disse mannfolkene, men det er jo ikke som at vi er "late" heller akkurat.. Vi gjør jo det kroppen tillater oss :)
 
Vurdere
1) legge meg
2) se på en serie
3) sitte her å glo litt..

Jeg er gressenke hele uka, hver uke.
Så jeg har ingen som er sur på meg, ingen jeg kan bli sur på(jo, jeg blir sur på han, så ringer jeg, kjefter litt fra meg og så er det ok igjen, jeg må kjefte litt med alle disse hormonene)
Var det dere som bor på hver deres kant av landet men kanskje må flytte sammen etter hvert? (Grunn nok til å kjefte litt det og, syns jeg! :p)
 
Var det dere som bor på hver deres kant av landet men kanskje må flytte sammen etter hvert? (Grunn nok til å kjefte litt det og, syns jeg! :p)
Nei, vi bor sammen, men han pendler og jobben hans er til alle døgnets tider, så spiller ingen rolle om vi hadde bodd i samme by, for vi hadde ikke sett stort mer til han uansett.
Men vi trives med det :-D Ellers hadde det aldri gått, men blir jo spennende når en evt nr 3 kommer :-D
 
Tror i hvertfall ikke at jeg har nevnt livssituasjonen vår før..
Nå skal det nevnes at jeg er veldig i en form for tåke om dagen..
 
Prøver å manne meg opp til å gå ut med bikkja! Har mest lyst til å bli på soffan egentlig :(
 
Nei, vi bor sammen, men han pendler og jobben hans er til alle døgnets tider, så spiller ingen rolle om vi hadde bodd i samme by, for vi hadde ikke sett stort mer til han uansett.
Men vi trives med det :-D Ellers hadde det aldri gått, men blir jo spennende når en evt nr 3 kommer :-D
Aha! Nei, denne varianten har jeg ikke hørt om før, så jeg tenkte nok på ei annen.
 
Ser på Barne-TV med jr. Planleggingsdag i Bhg i dag :)
 
"Nettopp" levert på skolen, og vi ble enige om at han skulle slippe sfo i dag :D snakk om fornøyd gutt!
Så nå tenkte jeg å bruke litt av energien min på å holde på med litt husarbeid, flinke mannen har jo tatt alt nesten nå den siste mnd, så hadde vært litt koselig å overraske han i dag :)
Men først - netflix! :p
 
Skal gjøre meg ferdig og dra på jobb, er delvis sykemeldt så jeg skal få tatt det med ro på morgenen. Helt greit å jobbe 10-16. :)
 
Spiser frokost og ser hundehviskeren :)
 
Har levert mannen på jobb og bonusbarnet på skolen. Ligger i soffan under teppet og skal se på et eller annet hjernedødt jeg har tatt opp. Så blir det lunsj med mannen før jeg drar tilbake på jobb frem til i morgen.
Dritt å ha det ræva med seg selv, sur på verden, dårlig form og alt er bare dritt, også er man på jobb i en uke i strekk. Fikk kun sett bonusbarnet på vei til skolen, og mannen i 5 min. Og så klart var det jo krangling på de 5 minuttene.. Han var så lei seg at han ba meg på lunsj, så nå er han søt igjen!! Haha
 
Skal dra frem pc og gå gjennom tilganger til skjult. Var så elendig form i går kveld, så da ble det ikke gjort da.
 
Vurderer å legge meg eller sette på en serie.
Jeg burde jobbet litt, men kan utsette til i morgen.

Jeg vet ikke om jeg er kvalm eller hva om dagen, kjenner på en uggen følelse som ligger som en klump i hals/bryst. Lite matlyst og raper jo konstant.
Sjarmerende å være gravid.
For ikke å snakke om hvor oppblåst jeg er.:woot:
 
Back
Topp