Hva gjør du akkurat nå?

Er så drit å havne på den natta :p syns jeg har den hvert år! I år er jeg sykemeldt da, så slapp unna :)

Det er veldig kjedelig. Synes egentlig selve natten gikk greit, men merker nå at jeg sliter med å sove. Har en natt igjen pluss praksis på skolen hele neste uke!
 
Man er jo faktisk en hel time ekstra på jobb! Burde fått den som avspasering i det minste.. Skjønner at det er vanskelig å legge den inn i timelisten liksom, men inn som avspasering burde man kunne ordnet det.
 
Spise kakemann, drikker julebrus light og bare sitter i sofaen uten å gjøre noe :/ kanskje på tide å legge seg? Syyyykt trøtt :p
 
Sofa + tv + pledd + kopp te = søndagskos!
 
Ligger på sofaen og prøver å finne ut hva jeg skal spise for å dempe kvalmen litt...
 
Sofa, pc, pledd, vann, kake.
Sette på en film om litt, sovner sikkert før introen er ferdig.
Denne helgen har gått unna.
 
Ser på Truls og vente på at sjefen ska ringe og oppdatere meg te eg ska på jobb i måro. Grue meg litt te 3 dagar på jobb, tettheten kom over meg i dag + veldig sliten og vind i korsrygg/bekken. Og så blei eg skikkelig uggen av å steike kjøttdeig i dag så kan tenka meg at lettaste torsk og steikt bacon ikkje slår heilt an i måro... :p komme te å sei nei te å jobba dei to neste vekene etter denne, trenge å hente meg litt inn kjenne eg!
 
Og det ble to brødskiver med hjemmelaget blåbærsyltetøy og et glass melk. Funket det! :D
 
Ser på Truls og vente på at sjefen ska ringe og oppdatere meg te eg ska på jobb i måro. Grue meg litt te 3 dagar på jobb, tettheten kom over meg i dag + veldig sliten og vind i korsrygg/bekken. Og så blei eg skikkelig uggen av å steike kjøttdeig i dag så kan tenka meg at lettaste torsk og steikt bacon ikkje slår heilt an i måro... :p komme te å sei nei te å jobba dei to neste vekene etter denne, trenge å hente meg litt inn kjenne eg!

Og takk for tipset om Truls. Nå ser jeg på det og. :p
Skal også jobbe i morgen. Har ikke jobbet på godt over ett år, da jeg har hatt permisjon. Så er veldig spent på hvordan det skal gå i forhold til kvalmen. Lykke til i morgen for din del hvert fall!
 
Og takk for tipset om Truls. Nå ser jeg på det og. :p
Skal også jobbe i morgen. Har ikke jobbet på godt over ett år, da jeg har hatt permisjon. Så er veldig spent på hvordan det skal gå i forhold til kvalmen. Lykke til i morgen for din del hvert fall!
Bare hyggelig ;-) Hehehe... Hadde ikkje komt på det sjøl om ikkje mannen satte det på :)

Håpe det blir rolig og at hu ikkje komme med masse tilleggsoppgaver, 12 timers dager er liksom nok som det er ;-) får evt vurdere å sei det til hu om det blir for voldsomt :)

Lykke til med første arbeidsdag i måro, håpe det går fint og at kvalmen er snill med eg! :)
 
Er på jobb, kjedelig måte å tilbringe søndagskvelden på, men men!
 
Bare hyggelig ;-) Hehehe... Hadde ikkje komt på det sjøl om ikkje mannen satte det på :)

Håpe det blir rolig og at hu ikkje komme med masse tilleggsoppgaver, 12 timers dager er liksom nok som det er ;-) får evt vurdere å sei det til hu om det blir for voldsomt :)

Lykke til med første arbeidsdag i måro, håpe det går fint og at kvalmen er snill med eg! :)

Men det var jo ferdig før jeg fikk satt meg ned igjen nesten. :D jaja...
Sikkert lurt å fortelle det om du trenger litt hensyn.. Jeg må jo fortelle med en gang jeg kommer, siden jeg jobber på lab og med farlige kjemikalier.
 
Sløver på sofaen! Skal dra frem pc'n og sjekke de som har sendt meg pm siden i går kveld :)
 
Lagt mini, så da er det tid til å henge litt på babyverden før man tar kveld :p
 
Sløver på sofaen og håper at mannen tar hintene mine om å rydde her mens jeg legger mini. ;)
 
Back
Topp