Hva gjør du akkurat nå?

Bare sløva :) Skal ta en dusj nå før vi skal gjøre oss klar til å dra på hytta :)
 
Her dro 3 åringen akkurat ut med pappaen til en lekekamerat. Og vesla sover ute i vogna si enn så lenge. Så jeg dro fram potetgullposen og seig ned i sofaen! :p Men tenkte jeg skulle smårydde litt mens det enda er litt stille og rolig her. :)
 
Spiser muffins med jenta mi :) skal snart avgårde til legevakten pga ekstrem sårhet og fikk en knøtt liten blødning i stad
 
Jeg ligger i badekaret med vaniljelukte lys♡♡♡

Å, det hørtes helt fantastisk ut!! Misunnlig ... :D
Vi skal snart flytte til nytt hus og der er det badekar. Da skal jeg gjøre noe lignende ikke lenge etter vi har flyttet inn tenker jeg. :)
 
Spiser muffins med jenta mi :) skal snart avgårde til legevakten pga ekstrem sårhet og fikk en knøtt liten blødning i stad

Uffda... Lykke til hos legevakta! Håper at det er en uskyldig blødning...
 
Uffda... Lykke til hos legevakta! Håper at det er en uskyldig blødning...
Tror det pga crinone og sårhet. Det var bare mikroskopisk, men pga min historie blir jeg redd. Tusen takk :) jeg er så sår at det er vondt og klør som F ... Derfor ringte jeg, men de ville ha meg inn på sjekk :)
 
Mini dupper og jeg sløver på sofaen.
 
Ligger ( som vanlig) på sofaen .. Begynner snart å få liggesår :eek:

Barna er ute på lekeplass med pappaen :)
 
Ligger i senga, prøver å ikke spy. Har i tillegg veldig vondt i underlivet/bekkenet.. Bare kvalmen går over skal jeg ut å gå en tur.
 
Ligger på sofaen og spiser chips og ser på friends :)
 
Venter på at storesøster skal komme hjem fra tur med bestefaren sin, mens vesla leker og ser på barnetv. Jeg sitter i sofaen og sløver akkurat nå som hun er rolig. Håper det varer litt, for er så kvalm.... Og i dag er mannen ute med gutta, så da må jeg legge begge to. Bare å lade batteriene!
 
Ligger på sofaen mens lillemor ser på barnetv! :)
 
Back
Topp