Hva gjør du akkurat nå?

Ligger rett ut på sofa etter et kjempefall i ei betongtrapp på onsdag! Kan ikke anbefales. Så nå ligger jeg her å kjenner på pupper om de fremdeles er ømme og glor på iPad og tv..... :(
 
Slått oss til på campinga for helga, og skkurat synki nedi sofaen med godteriskål og Disney film ❤️
 
Sofaen! ♡ Samboern lagde kyllinglasagne mens jeg sov... snakk om å våkne til drømmesituasjon da! :)
 
Akkurat lagt mini og slengt meg i sofaen. Er såååå mett! Tror jeg har spist mer i dag enn på hele uke til sammen :p
 
Og her er jeg i senga mi og venter på at vesla skal sovne. Føler meg i fin form fordi jeg akkurat har fortært to deilige Taco -wraps som mannen lagde til meg da kan kom hjem fra jobb. Var akkurat det jeg trengte! :D
 
Og her er jeg i senga mi og venter på at vesla skal sovne. Føler meg i fin form fordi jeg akkurat har fortært to deilige Taco -wraps som mannen lagde til meg da kan kom hjem fra jobb. Var akkurat det jeg trengte! :D
Taco funka som e kule!! Har ikke følt meg så bra på lenge!!!:):):)
 
Wienerpølser funka ikke :( er helt rar ballong stappfull og kvalm etter 2 stk. Da vet jeg det. Pølser er UT :D
 
Wienerpølser funka ikke :( er helt rar ballong stappfull og kvalm etter 2 stk. Da vet jeg det. Pølser er UT :D

Vet du.. Det kan jeg faktisk se for meg at ikke er midt i blinken nå. :D uff.. Håper du får i deg noe annen mat etterhvert som funker bedre. Har funnet ut at middagen er et viktig måltid for at jeg ikke skal være så kvalm på kvelden.
 
Vet du.. Det kan jeg faktisk se for meg at ikke er midt i blinken nå. :D uff.. Håper du får i deg noe annen mat etterhvert som funker bedre. Har funnet ut at middagen er et viktig måltid for at jeg ikke skal være så kvalm på kvelden.

Haha! Ja tror jeg går for den gode trygge brødskiva med fløtemysost. Har gått i det i det siste :)
 
Norske talenter og sjokolade <3
 
Her sitter jeg å venter på nedlastning av The Walking Dead mens vi nerder på pc/mobil og har på NRK1 med Beat for Beat i bakgrunnen. Deilig med fredag og barna sover søtt! Pepperkake på bordet og Pepsi Max i glasset. :D
 
Norske talenter på tv'en. Skal egentlig skrive oppgave, ganske flink til å utsette ;)
 
Beat for beat :D
 
Nettopp begynt å spy "/
 
Å nei... :( Høres ikke ut som en trivelig fredagskveld. Håper det roer seg!
Det håper jeg også! Er ikke så gøy å spy når man er på besøk ...
 
Back
Topp