Hva gjør du akkurat nå?

Har akkurat klart å stå opp og mate hunden og meg selv. Sitter nå og venter på at maten skal virke og gjøre meg mindre kvalm og slapp og dvask. Det er iallfall lov å håpe!
 
Er så trøtt, kvalm og sliten at jeg nå nettopp har sovet 20 min på hvilerommet på jobb... :bag:

Er veldig takknemlig for alt av symptomer nå, men er ikke sikker på om arbeidsgiver er enig! ;)
 
Etter en morgen med "Svimmelhetsanfall", levert bursdagsgutten på skolen og møte med BUP ligger jeg nå på sofaen (kvalm som fy) og ser på netflix, og venter på lillesøster som skal komme på besøk etterhvert :)
 
Sitter i sofaen å surfer på bv med bikkja på fanget :)
 
Jeg blir hjemme i dag! Er syk. Kvalmen er nok lillebært sin feil, men de andre allmennnedsatte tilstandene er nok noen andres feil.. :p
 
Ligger i senga på hytta :-D Vært våken en stund. Er ikke lett å sove når man har så mange tanker i hodet.
 
Sitter på jobb trøtt og sliten! Noe kvalme også, men ritz pakke i veska og vannflaske ståendes! :p
 
Sitter på kontoret og venter på at kvalmebølgen skal gå over så jeg kan fortsette å gjøre noe. :p
 
Fortsatt hjemme med syk mini. Hardt når jeg selv er så kvalm og helst vil ligge i fosterstilling selv :p
 
Ligger i senga og skal sove litt ekstra. Vanvittig trøtt om dagen :)
 
Ligger på sofaen og skal straks ta fatt på skolearbeidet som henger litt over meg nå :p skulle ønske det fantes noe som tok bort all dårlig form, kvalme og alt for en liten stund! :p
 
Er på jobb og sitter å venter til det skal bli lunsjtid om et kvarter. Er aaaaalt for sulten. Føler jeg spiser hele tiden, må skjule for de på kontoret at jeg knasker på frukt å kjeks dagen lang :) har ikke lyst å fortelle om graviditeten før det har gått 12 uker. 4 uker igjen :)
 
I dag måtte jeg kaste meg i dusjen rett etter jobben etter flere dager hvor jeg ikke har orket tanken på å dusje!:p så nå sitter jeg helt nydusjet og ser på lille Jack med min fantastiske prinsesse! :D
 
Sitter på soverommet til storebror. Tror han egentlig er sovnet nå, men veldig behagelig å bare sitte her i mørket :p
 
Sitter på soverommet til storebror. Tror han egentlig er sovnet nå, men veldig behagelig å bare sitte her i mørket :p

I samme situasjon. :p
Tror hun har sovnet, men var så deilig å ligge og slappe av under dyna. Må komme meg opp snart, ellers sovner jeg nok!
 
Rolig kveld med hundene.
Ikke ofte jeg sitter i sofaen så deilig en gang i mellom. Prøver å tenke at jeg trenger å ta det litt mer med ro nå, men ikke så lett alltid.
 
Back
Topp