Hva gjør du akkurat nå?

Får ikke sove mer...

Er på jobb.. Snart på vei i seng for å kanskje klare å sove i to tre timer..

Sitte i sofaen og ser på god morgen Norge mens tanteprinsen koser seg i babygymen og dagen endelig kommer til oss. Søster mi var så sliten i går at eg lar hu sove ei stund til i dag :-)

Er på jobb... :depressed: Og føler meg megakvalm.

I dag ble vi hjemme fra jobb og barnehage da lille snupp våknet med diaré! Så her koser vi oss med barnetv og kos! <3

Etter en natt med halvannen time søvn pga etterslep med noen oppgaver så er jeg "klar" for å ta fatt på dagens oppgaver..
Formen min har gjort at alt utsettes til siste lita nå om dagen, så den bursdagen storebror skal i om 6 timer må jeg få handla bursdagsgaver til :p

Men først dusj, husarbeid og litt mer skole! :)

Har levert mini i bhg og fått i meg frokost! Våknet i dag og var sulten i stedet for kvalm, herlig!

Sitter i Oslo sentrum å nyter flotte høstværet :) lillemor ligger å sover i vogna mens jeg slapper av på en benk

Utsetter husarbeid :rolleyes: :p

På jobb og teller ned til jeg kan gå hjem. Småspiser hele tiden føles det som, men kvalmen vil ikke slippe taket i dag.

Vente på at manne ska komma heim (han har fått lov å jobba i 4 veker) og då ska me eta komla som eg har laga for første gong på maaaaaaaange år! ;-)

Ser på friends for hundrede gang :-) nettopp tatt husvasken før helgen, herlig, nå kan vi kose oss resten av helgen ❤️

Endelig fått litt energi så nå ser det ut som et hjem her igjen :)

Wow :o :p håper det er små måltider i alle fall haha :p
Ja, ikke så mye som skal til før det blir for mye, men mellom en halv brødskive og en brødskive per "måltid" (dog føler jeg at hele dagen blir et stort måltid, Hahaha! :p )

Ligger på sofaen og ser på Henry kosemonster med storebror :)

Back
Topp