Hva er det styggeste navnet du vet?

Det er sjelden jeg hører et skikkelig stygt navn. det er heller det at jeg møter en person jeg kanskje missliker eller som har en historie jeg ikke liker, og da knytter jeg automatisk det navnet til den personen, og da blir det navnet mindre tiltrekkende...
Det er jo en del veeeldig populære guttenavn om dagen som jeg ikke er så glad i, men det er kun fordi det er så SINNSYKT mange som heter det. 50 % av klassen/bhg heter det samme....:) men navn er vel alt i alt smak og behag.

Forsåvidt så syns jeg ingen navn er skikkelig stygge. Finnes navn jeg kanskje ikke liker, og navn jeg ikke liker pga personen. Men folk må hete hva dem vil (:

Finnes mange navn jeg syns er RARE da! Som Dudleif! :D

Det er sjelden jeg hører et skikkelig stygt navn. det er heller det at jeg møter en person jeg kanskje missliker eller som har en historie jeg ikke liker, og da knytter jeg automatisk det navnet til den personen, og da blir det navnet mindre tiltrekkende...
Det er jo en del veeeldig populære guttenavn om dagen som jeg ikke er så glad i, men det er kun fordi det er så SINNSYKT mange som heter det. 50 % av klassen/bhg heter det samme....:) men navn er vel alt i alt smak og behag.

Signerer denne:)

Hjemmesnekra?? gamle navn med mye historie akkurat de to da:-) Kan ikke si det er min smak heller, men hjemmesnekra blir for teit å si.

Prøver å unngå å kalle navn stygge jeg, da. Ingen kan noe for navnet sitt, liker ikke om noen sier feks "rødt hår er stygt" eller "gutter under 170 er stygge"heller, så da er det uhyggelig lite kult å snakke om stygge navn også. Jeg har mine tanker...og de forblir mine.
Så enig med deg! Dette ble litt barnslig synes jeg.. Kan jo faktisk være folk her inne som heter noen av navnene dere kommer med, eller har barn som heter det.. Mye mer nyttig å komme med inspirasjon til fine navn synes jeg.

Holder meg for god til å slenge med leppa om stygge navn og diverse som kan skape negative vibber for dem som det faktisk gjelder. Noe annet med fine navn! :) Myyye kjekkere å prate om! Selv om det er flere navn jeg ikke kunne tenke meg eller til mine barn har jeg ikke behov for å nevne dem her. Kan faktisk være folk her inne som føler seg støtt. Foresten heter jeg Camilla og føler meg ikke truffet (enda) ;) Jeg snakker heller ikke om hvilke klesplagg jeg synes er styggest (i tilfelle andre her liker dem veldig godt men er litt usikre på seg selv). Hver sin smak men likevel....

Har ikke lest alle innleggene her, så det er mulig noen har skrevet det før meg... Men den tråden her syns jeg blir i drøyeste laget, og kan for noen oppfattes litt som mobbing. Å gjøre narr av noe så personlig som navn syns jeg rett og slett er litt lavmål. Jada, det fins navn som jeg også ikke syns er spesielt fine, men jeg ser ikke helt poenget i å dele det her når man kan støte folk... Men det er nå bare meninga mi...

er spessielt to navn jeg tilfeldig har hørt om (da foreldra ropte-etter-ungene)

- Bjørn Valdemar
-Jimmy Gunnvald

Har ikke lest alle innleggene her, så det er mulig noen har skrevet det før meg... Men den tråden her syns jeg blir i drøyeste laget, og kan for noen oppfattes litt som mobbing. Å gjøre narr av noe så personlig som navn syns jeg rett og slett er litt lavmål. Jada, det fins navn som jeg også ikke syns er spesielt fine, men jeg ser ikke helt poenget i å dele det her når man kan støte folk... Men det er nå bare meninga mi...

Enige med du!!
Lure på om detta e voksne damer som sitte å skrive, eller om det er ungane i barnehagen...

Syntes denne tråden var litt drøy jeg.. Dette er vel hva jeg kaller mobbing.. Der finnes jo mennesker som heter disse navnene, å navnet sitt velger man ikke selv.. Syntes ikke det er hyggelig å sitte å le av å håne navn som muligens flere her innes barn eller personer selv heter... Bare overskriften fikk meg til å måpe litt ..

Synes både Bård og Peder er fine navn, men mest pga sexy gårdsgutter med olje på henda som bærer navnene :p
Ellers er det så mange hjemmesnekra navn som ser ut som skrivefeil og som er vonde å skrive korrekt /uttale.

Peder er jo kjempesøtt ❤

enig her..

Forsåvidt så syns jeg ingen navn er skikkelig stygge. Finnes navn jeg kanskje ikke liker, og navn jeg ikke liker pga personen. Men folk må hete hva dem vil (:

Finnes mange navn jeg syns er RARE da! Som Dudleif! :D
Sånn tenker eg og:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp