Hva er det styggeste navnet du vet?

Jeg likte heller ikke Peder før, men så traff jeg kompisen til samboeren min som heter det. Han er så skjønn, og da begynte jeg å like navnet også :p
Navn jeg syns er stygge er disse hjemmesnekra Maximilian, Leander osv. Liker heller ikke utendlandske navn som blir nesten teite på norsk som Colin, Liam osv (var de eksemplene jeg kom på nå) Jeg kan like til nøds Nathaniel.
Men for all del, folk kaller ungene sine det de vil :P Noen syns sikkert Ronja er dritstygt også :P

Jeg likte heller ikke Peder før, men så traff jeg kompisen til samboeren min som heter det. Han er så skjønn, og da begynte jeg å like navnet også :p
Navn jeg syns er stygge er disse hjemmesnekra Maximilian, Leander osv. Liker heller ikke utendlandske navn som blir nesten teite på norsk som Colin, Liam osv (var de eksemplene jeg kom på nå) Jeg kan like til nøds Nathaniel.
Men for all del, folk kaller ungene sine det de vil :p Noen syns sikkert Ronja er dritstygt også :p

Hjemmesnekra?? gamle navn med mye historie akkurat de to da:-) Kan ikke si det er min smak heller, men hjemmesnekra blir for teit å si.

Prøver å unngå å kalle navn stygge jeg, da. Ingen kan noe for navnet sitt, liker ikke om noen sier feks "rødt hår er stygt" eller "gutter under 170 er stygge"heller, så da er det uhyggelig lite kult å snakke om stygge navn også. Jeg har mine tanker...og de forblir mine.

Hjemmesnekra?? gamle navn med mye historie akkurat de to da:-) Kan ikke si det er min smak heller, men hjemmesnekra blir for teit å si.

Prøver å unngå å kalle navn stygge jeg, da. Ingen kan noe for navnet sitt, liker ikke om noen sier feks "rødt hår er stygt" eller "gutter under 170 er stygge"heller, så da er det uhyggelig lite kult å snakke om stygge navn også. Jeg har mine tanker...og de forblir mine.

Signerer hvert ord :-D

Eindride og Gredel

Er så utrolig mange navn jeg synes er stygge, men vil ikke nevne de heer, navn jeg synes er fine er det nok og mange som ikke liker:)

Tenkte aldri over det navnet før, heilt til pappa sa at Rasmus var oppkalt etter både bak og framparten til mora..(kjenner forøvrig ingen som heiter det).. Han har fryktelig dårlig humor altså, men etter det liker ikkje eg heller det navnet ;)
Hahaha!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hjemmesnekra?? gamle navn med mye historie akkurat de to da:) Kan ikke si det er min smak heller, men hjemmesnekra blir for teit å si.

Sign !

Finnes ikke navn som er stygge bare mindre pene i mine ører..eks er kåre-bob, gudleif,kurt-kåre hehe kjenner noen som heter dette men de er oppe i åra men alikevel er dem mindre pene disse navna :)

Akkurat det med Gotskalk lurte jeg på også, går det an å hete det?!xD Aldri hørt før! :P Jeg liker ordtaket "navnet skjemmer ingen" godt jeg, for ingen kan noe for hvilket navn de har fått! :P Selv er jeg ikke sånn kjempefan av sånne "nymotens" navn, men synes igrunn ikke at noen navn er stygge! :) Et litt spesielt navn (men ikke stygt!) jeg har hørt, er Silas... Hadde aldri hørt det før, før ei jeg gikk i klasse med kalte guttungen sin det :P
Selv har jeg navn til mine fremtidige barn klare, og det er ikke så mange som heter det nå om dagen.. Gamle navn, men jeg har min grunn til at det blir akkurat de navnene! ;)

Må bare signere hvert eneste ord. Det går an å tenke litt inne på et babyforum synes jeg.....
Greit at man synes et navn ikke er så pent, men det finnes da grenser på hvordan man skal få frem poenget sitt.

• Gottskalk

Legg til i inspirasjonslisten​
Et guttenavn av gotisk opprinnelse. Gottskalk har aldri vært noe vanlig navn i Norge. Betydning: gotisk:Guds tjener.

Hahaha er det MULIG?! Gottskalk Gottskalksen!! :D :D:

Gottskalk Gottskalksen

Nyttig tips!

Klikk på de blå lenkene i venstre kolonne for å se alle detaljer om en person, en leilighet, et bosted eller en tellingskrets.

ID: pf01038198001368 Kjønn: m
Rolle: Alder: 30
Husholdningsnummer: 01 Fødselsdato: 1836 (beregnet)
Personnummer: 004 Fødested: Fjeldbergs Prgj.
Familiestilling: Logerende Bostatus:
Sivilstand: e Sedvanlig bosted:
Yrke: Matros Antatt oppholdssted:

Hermine, Gorm, Bård. -mund navn, Roy, Arne, Raymond, Bernt, Odd, Olga, doris, Helge, helga og mange fler:P

Back
Topp