Hva er deres modningstegn?

De tok vannet på meg også da lillegutt ikke ville komme lengre ned, det er så ekkelt, jeg føler at jeg skikkelig tisser meg ut :p og slik gikk det hele fødselen, med den følelsen :hilarious: (gjorde det sist også)
Enig! Det rant jo overalt!

Hadde kynnere på kvelden i går og har nedpress i dag, men så stopper det opp også skjer det ikke noe mer...

Jaaa, sier jo det om tredjemann :shifty: Men fysisk og psykisk så er jeg `ferdig`.. Er bare så lei og sliten

Kjenner meg veldig igjen, Frk.Blom88. Ser at du også er 3.gangs, når fødte du de to andre? Første min kom 40+3, mens nestemann kom 10 dager over termin, håper jeg slipper å gå så lenge over denne gangen...

Kjenner meg veldig igjen, Frk.Blom88. Ser at du også er 3.gangs, når fødte du de to andre? Første min kom 40+3, mens nestemann kom 10 dager over termin, håper jeg slipper å gå så lenge over denne gangen...
Første kom 7 dager på overtid og andremann kom 10 dager :arghh: Di liker visst å bo i magen min, men nå er det slutt for nå må han ut :D

Hmm.. så litt rosa i utfloden nå når jeg tørket meg på do. Siste dagene har utfloden vært nesten gul og tykk. Nå var den blank men med litt rosa, er det noe tegn på noe eller??
Nesten så jeg lurer på om jeg så syner :å

Hmm.. så litt rosa i utfloden nå når jeg tørket meg på do. Siste dagene har utfloden vært nesten gul og tykk. Nå var den blank men med litt rosa, er det noe tegn på noe eller??
Nesten så jeg lurer på om jeg så syner :å
Kan være tegningsblødning?

Det jeg lurer på litt. Men var liksom så lite! :p nå ligger kroppen inni magen så anderledes også :p
Håper virkelig det skjer noe i dag eller morra altså!
Det kan jo begynne forsiktig da :happy: såå spennende!

Ja veldig spennende :) er så trøtt i dag også! :p så vet ikke jeg! Hehe..
jeg er så klar for at han skal komme, selvom det er et par uker til termin. Kroppen er sliten! :)
Selv om det er noen uker til termin så har du helt lov å være klar for at han skal komme! ;)

Selv om det er noen uker til termin så har du helt lov å være klar for at han skal komme! ;)

Ja :) er jo mulig. Håper de kan sjekke meg på fredag på kontrollen for sf! Og gi meg en dato snart! Er helt tappet for energi. Sikkert pga bt-medisin, vann i kroppen og bekkenløsning!

Ja :) er jo mulig. Håper de kan sjekke meg på fredag på kontrollen for sf! Og gi meg en dato snart! Er helt tappet for energi. Sikkert pga bt-medisin, vann i kroppen og bekkenløsning!
Be de sjekke, er bedre med en for mye enn en for lite. Så forbaska kjipt å være så tappet for energi alså, det tærer jo enda mer. Synes de siste 4-5 ukene før termin var pyton til tider jeg.

Be de sjekke, er bedre med en for mye enn en for lite. Så forbaska kjipt å være så tappet for energi alså, det tærer jo enda mer. Synes de siste 4-5 ukene før termin var pyton til tider jeg.

Var min faste jordmor som ikke skjønte hvorfor de på sykehuset ikke har sjekket modning på meg når jeg er der annenhver dag på kontroll uansett :p
Ja vært tungt en stund. Men de siste 2 har vært helt krise.. ette blodtrykket skjøt til værs:p

Back
Topp