Gratulerer!Mye rier som eskalerte fort!
Dro inn på sykehuset kl 3.30 i natt og kl 13.03 ble
«Lille» jenten på 4.3kg(!!) født!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Mye rier som eskalerte fort!
Dro inn på sykehuset kl 3.30 i natt og kl 13.03 ble
«Lille» jenten på 4.3kg(!!) født!
DåsaMå spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Jeg har stikkinger utenom dette, men er liksom ikke sånn. Føles litt ut som en bølge.
haha.. Men jo, har også sånn noen gangerDåsahaha.. Men jo, har også sånn noen ganger
Så fantastisk, gratulerer så myeHvordan går det?
«Lille» krapyl ble født idag etter en intens rie-natt
jeg sliter bare med maserier, kan det virke som... Og jeg er dritt lei! 
Må spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Jeg har stikkinger utenom dette, men er liksom ikke sånn. Føles litt ut som en bølge.
Uffa - håper de går over i ordentlige rier fortere enn fortest!Så fantastisk, gratulerer så myejeg sliter bare med maserier, kan det virke som... Og jeg er dritt lei!
![]()
Vi får krysse fingrene for at deg skjer noe før jaHehevar det beste jeg kom på nå
Kjenner det kan bli 4 lange uker om det skal være sånn frem til termin. Både med stikkinger, kynnere og de derre greiene der
Håper det skjer noe før![]()
begynner å kjenne meg klar for å møte den lilleJa, mange ganger i løpet av dagen , skvetter hver gangMå spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Må spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Nei, eller det var jo nokså ubehagelig men var 2-3 sekund som var verst men så var det over. Legen var svært fornøyd og fikk gjort mye med hinnene så han forventer fødsel og syntes jeg var flink til å være førstegangs.. Hva med deg ?Syns du det var vondt å bli strippet?jeg har bare tullerier enda, så jm får nok se meg imorgen også
(hun kunne ta en stripping til hvis Ingenting hadde skjedd til da)
Håper på å få meg en runde etterpåHadde sex istad så får vi se om det kan hjelpe mer med modningen , verdt ett forsøkMen hatt litt vondt i korsrygg idag, og litt nedpress ...
men kanskje litt dumt når jeg skal til jm og strippes imorgen? Får ta meg en rask dusj og håper at alt renner ut før det 
Himmel da! Da Kan jeg forstå at bt økteVar hos jordmor tidligere i dag, og hun var plutselig usikker på hvilke leie Bønna ligger i... Blir UL i morgen. Har så dårlig kjemi med jordmora at det er helt krise. Var så stresset da jeg gikk derfra i dag at jeg måtte sitte i bilen og gråte meg ferdig før jeg kunne kjøre hjem [emoji17] Hun klarte å antyde keisersnitt, igangsetting, stort hode og svangerskapsforgiftning ila. de 15 minuttene jeg var der. Kanskje ikke så rart at BT var høyt etter at hun hadde stressa meg skikkelig når hun undersøkte leie...

Jeg gjør det igjen uten problemer imorgen jaNei, eller det var jo nokså ubehagelig men var 2-3 sekund som var verst men så var det over. Legen var svært fornøyd og fikk gjort mye med hinnene så han forventer fødsel og syntes jeg var flink til å være førstegangs.. Hva med deg ?
Du gjør det igjen imorgen (om du må liksom ?)
men jeg begynner å innse at det blir overtidskontroll på fredag uansett (1time å kjøre, tiltak med bekkenet) 
Huff, stakkars... føler med degJeg gjør det igjen uten problemer imorgen jamen jeg begynner å innse at det blir overtidskontroll på fredag uansett (1time å kjøre, tiltak med bekkenet)
![]()
er samboeren med ?Ja, han skal medHuff, stakkars... føler med deger samboeren med ?
han har ikke noe valg
huff, han har heller ikke hatt noen lette dager nå etter jeg passerte terminen
(jeg har nok ikke vært i det beste humøret, kan man si)Hvordan gjør han det med jobb ? Hvis jeg må fortsette med kontroller og vurderinger hver 2 dag så blir det veeldig mange fridager på ham.. kjipt å måtte bruke permisjonen før babyen er kommetJa, han skal medhan har ikke noe valg
huff, han har heller ikke hatt noen lette dager nå etter jeg passerte terminen
(jeg har nok ikke vært i det beste humøret, kan man si)

Hahaha, det er helt santHvordan gjør han det med jobb ? Hvis jeg må fortsette med kontroller og vurderinger hver 2 dag så blir det veeldig mange fridager på ham.. kjipt å måtte bruke permisjonen før babyen er kommet
Jaja, mest synd ideg, sier nå jeg
Han får jo en nydelig gave, du bærer på barnet hans jo! (Det er iallefall min unnskyldning for det meste haha)![]()