Hva er deres modningstegn?

Må spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Jeg har stikkinger utenom dette, men er liksom ikke sånn. Føles litt ut som en bølge.

Må spørre her. Er det noen som får sånne som hogger til i nederste del av mage og opp i dåsa?
Jeg har stikkinger utenom dette, men er liksom ikke sånn. Føles litt ut som en bølge.
Dåsa :wideyed: haha.. Men jo, har også sånn noen ganger

Jepp! Det har hogd til mye i flere uker her. Kan gjøre veldig vondt! Er spesielt når jeg sitter bakover i sofaen.

Hehe :) var det beste jeg kom på nå :p
Kjenner det kan bli 4 lange uker om det skal være sånn frem til termin. Både med stikkinger, kynnere og de derre greiene der :p
Håper det skjer noe før :p
Vi får krysse fingrene for at deg skjer noe før ja :angelic: begynner å kjenne meg klar for å møte den lille

Ja, mange ganger i løpet av dagen , skvetter hver gang :eek:

Hadde sex istad så får vi se om det kan hjelpe mer med modningen , verdt ett forsøk :p Men hatt litt vondt i korsrygg idag, og litt nedpress ...

Jepp! Spesielt hvis jeg er i aktivitet. Kan være skikkelig ubehagelig. Får også stråling på innsiden av låret og lysken.

Var hos jordmor tidligere i dag, og hun var plutselig usikker på hvilke leie Bønna ligger i... Blir UL i morgen. Har så dårlig kjemi med jordmora at det er helt krise. Var så stresset da jeg gikk derfra i dag at jeg måtte sitte i bilen og gråte meg ferdig før jeg kunne kjøre hjem [emoji17] Hun klarte å antyde keisersnitt, igangsetting, stort hode og svangerskapsforgiftning ila. de 15 minuttene jeg var der. Kanskje ikke så rart at BT var høyt etter at hun hadde stressa meg skikkelig når hun undersøkte leie...

Syns du det var vondt å bli strippet? :) jeg har bare tullerier enda, så jm får nok se meg imorgen også :sorry: (hun kunne ta en stripping til hvis Ingenting hadde skjedd til da)
Nei, eller det var jo nokså ubehagelig men var 2-3 sekund som var verst men så var det over. Legen var svært fornøyd og fikk gjort mye med hinnene så han forventer fødsel og syntes jeg var flink til å være førstegangs.. Hva med deg ?
Du gjør det igjen imorgen (om du må liksom ?)

Hadde sex istad så får vi se om det kan hjelpe mer med modningen , verdt ett forsøk :p Men hatt litt vondt i korsrygg idag, og litt nedpress ...
Håper på å få meg en runde etterpå :hilarious: men kanskje litt dumt når jeg skal til jm og strippes imorgen? Får ta meg en rask dusj og håper at alt renner ut før det :hilarious:

Var hos jordmor tidligere i dag, og hun var plutselig usikker på hvilke leie Bønna ligger i... Blir UL i morgen. Har så dårlig kjemi med jordmora at det er helt krise. Var så stresset da jeg gikk derfra i dag at jeg måtte sitte i bilen og gråte meg ferdig før jeg kunne kjøre hjem [emoji17] Hun klarte å antyde keisersnitt, igangsetting, stort hode og svangerskapsforgiftning ila. de 15 minuttene jeg var der. Kanskje ikke så rart at BT var høyt etter at hun hadde stressa meg skikkelig når hun undersøkte leie...
Himmel da! Da Kan jeg forstå at bt økte :eek: lykke til på ul imorgen, håper nurket er i hodeleie :Heartred

Nei, eller det var jo nokså ubehagelig men var 2-3 sekund som var verst men så var det over. Legen var svært fornøyd og fikk gjort mye med hinnene så han forventer fødsel og syntes jeg var flink til å være førstegangs.. Hva med deg ?
Du gjør det igjen imorgen (om du må liksom ?)
Jeg gjør det igjen uten problemer imorgen ja :happy: men jeg begynner å innse at det blir overtidskontroll på fredag uansett (1time å kjøre, tiltak med bekkenet) :sorry:

Jeg gjør det igjen uten problemer imorgen ja :happy: men jeg begynner å innse at det blir overtidskontroll på fredag uansett (1time å kjøre, tiltak med bekkenet) :sorry:
Huff, stakkars... føler med deg :(:Heartred er samboeren med ?

Ja, han skal med :happy: han har ikke noe valg :hilarious: huff, han har heller ikke hatt noen lette dager nå etter jeg passerte terminen :hilarious: (jeg har nok ikke vært i det beste humøret, kan man si)
Hvordan gjør han det med jobb ? Hvis jeg må fortsette med kontroller og vurderinger hver 2 dag så blir det veeldig mange fridager på ham.. kjipt å måtte bruke permisjonen før babyen er kommet :(

Jaja, mest synd ideg, sier nå jeg ;)
Han får jo en nydelig gave, du bærer på barnet hans jo! (Det er iallefall min unnskyldning for det meste haha):hilarious:

Hvordan gjør han det med jobb ? Hvis jeg må fortsette med kontroller og vurderinger hver 2 dag så blir det veeldig mange fridager på ham.. kjipt å måtte bruke permisjonen før babyen er kommet :(

Jaja, mest synd ideg, sier nå jeg ;)
Han får jo en nydelig gave, du bærer på barnet hans jo! (Det er iallefall min unnskyldning for det meste haha):hilarious:
Hahaha, det er helt sant :p men han er god med meg også da. Tok Frøkna ut på en god sykkeltur så jeg fikk slappet av etter en natt uten mye søvn, så lot han meg sove lengre da frøkna hadde luren sin (jeg sover alltid på dagen når hun sover) :happy:

Han jobber lange dager når han jobber så blir færre dager. F. Eks jobbet han fredag, lørdag og søndag nå helgen og så fri en uke. Så skal han egentlig på jobb på mandag - torsdag og så fri en uke igjen. Slik går turnusen. Så vi er veldig heldige med det :) det er kjipt å måtte bruke fridager/permisjon på forhånd ja :(

Back
Topp