Hva er deres BT på kontroll?

Ja, den magiske grensen :D Så bra at de følger nøye opp, føles tryggere da! De er flinke med oppfølgingen her også, glad for det! :)
Ja, det er godt å føle at de har kontroll :) Blir du satt i gang tror du? Iom at alt kom så brått sist?
 
Ahh, så spennende! Vet ikke, ny kontroll på tirsdag så får vi se. Så lenge urinprøvene er negative så tror jeg de helst satser på at det starter av seg selv.
 
Ahh, så spennende! Vet ikke, ny kontroll på tirsdag så får vi se. Så lenge urinprøvene er negative så tror jeg de helst satser på at det starter av seg selv.

Ja det skjønner jeg, det er jo det beste det :) Blir spennende og se på tirsdag da :D Jeg kjenner på nervene at det begynner og nærme seg for meg nå :eek::D
 
Jeg hadde KS med første, veldig positiv opplevelse! Et tips, hvis du må hoste eller på do i tiden etterpå (særlig nr 2 ) , så rull sammen et håndkle som du presser mot såret, det hjelper veldig!
 
Jeg hadde KS med første, veldig positiv opplevelse! Et tips, hvis du må hoste eller på do i tiden etterpå (særlig nr 2 ) , så rull sammen et håndkle som du presser mot såret, det hjelper veldig!

Åja herregud det hadde jeg glemt, det er vondt og gå på do og hoste og nyse og sånn ja! Takk for tipset, husker at jordmor presset et håndkle mot såret når jeg hostet men husket ikke hvorfor :p Hadde ks med første selv, men ble katastrofe og husker ikke hvordan det var etterpå. Håper jeg også får en fin opplevelse denne gangen :)
 
Åja herregud det hadde jeg glemt, det er vondt og gå på do og hoste og nyse og sånn ja! Takk for tipset, husker at jordmor presset et håndkle mot såret når jeg hostet men husket ikke hvorfor :p Hadde ks med første selv, men ble katastrofe og husker ikke hvordan det var etterpå. Håper jeg også får en fin opplevelse denne gangen :)
Det gjør du nok, for nå er det jo i langt mer kontrollerte former! Også slipper du jo veer (vel, etterveer da, men det går jo fint), og underlivet ditt slipper påkjenninga :p Jeg aner ikke hva jeg går til, men det er litt ålreit det også. ;)
 
Det gjør du nok, for nå er det jo i langt mer kontrollerte former! Også slipper du jo veer (vel, etterveer da, men det går jo fint), og underlivet ditt slipper påkjenninga :p Jeg aner ikke hva jeg går til, men det er litt ålreit det også. ;)

Takk det er sant, er nok en helt annen opplevelse! :D Det går nok veldig fint med deg! Denne gangen får du babyen din på brystet etter fødsel :):)
 
Hei :) ny her jeg. Hadde 114/64 sist, skal på ny time mandag. Har hatt lavt bt hele vegen, men normalt. Har også bt apparat hjemme (sykepleier student), så måler litt i ny og ne ;)
 
145/75 igår...
 
Varierer mellom 110/70 og 120/80. Sistnevnte er trykket jeg har til vanlig.
 
135/90 i dag og +1 på protein. Ny sjekk i morra.
 
Hjeeelp:-( Venter på å komme inn hos legen nå, men BT har plutselig steget til 153/104!!!! Urinen var helt negativ, men håper jeg blir henvist for å ta blodprøver!
 
Hjeeelp:-( Venter på å komme inn hos legen nå, men BT har plutselig steget til 153/104!!!! Urinen var helt negativ, men håper jeg blir henvist for å ta blodprøver!
Hvordan gikk det i går, ble det blodprøver på deg?
 
Åååå, åpning! Det vil jeg også ha :p Bare masse dumme maserier her. Tja, det må bli sex, trappegåing og sterk mat da.. Hehe. Være i aktivitet tror jeg er lurt :)
 
I dag hadde jeg 124/68, så litt høyere enn jeg vanligvis har, og har hatt hele svangerskapet, som da har vært på 115/67-70. :) Skal på kontroll på mandag da, så får se om det er noen endring da også. Uansett ikke så mye at det er noe å tenke på, men jeg holder definitivt på mer vann nå enn tidligere..
 
Åååå, åpning! Det vil jeg også ha :p Bare masse dumme maserier her. Tja, det må bli sex, trappegåing og sterk mat da.. Hehe. Være i aktivitet tror jeg er lurt :)
Hihi, ja nå er alle 3 tipsene prøvd så satser på at det begynner å skje noe i løpet av natten:) Fatter virkelig ikke hvordan man kan få 4cm uten å ha kjent noe anna enn mensmurring:p Er førstegangs i tilegg!
 
Hihi, ja nå er alle 3 tipsene prøvd så satser på at det begynner å skje noe i løpet av natten:) Fatter virkelig ikke hvordan man kan få 4cm uten å ha kjent noe anna enn mensmurring:p Er førstegangs i tilegg!
Ikke jeg heller! :p Jeg hadde sterke smerter da jeg kom inn på sykehuset etter 4-5 timer med rier, og hadde da bare 1,5 cm åpning. Da åpningen var 4-5 var det ikke til å holde ut. :p

Rart hvor forskjell det kan være. :)
 
Back
Topp