Ja, det er godt å føle at de har kontroll Blir du satt i gang tror du? Iom at alt kom så brått sist?Ja, den magiske grensen Så bra at de følger nøye opp, føles tryggere da! De er flinke med oppfølgingen her også, glad for det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt å føle at de har kontroll Blir du satt i gang tror du? Iom at alt kom så brått sist?Ja, den magiske grensen Så bra at de følger nøye opp, føles tryggere da! De er flinke med oppfølgingen her også, glad for det!
Ja, det er godt å føle at de har kontroll Blir du satt i gang tror du? Iom at alt kom så brått sist?
Ahh, så spennende! Vet ikke, ny kontroll på tirsdag så får vi se. Så lenge urinprøvene er negative så tror jeg de helst satser på at det starter av seg selv.
Jeg hadde KS med første, veldig positiv opplevelse! Et tips, hvis du må hoste eller på do i tiden etterpå (særlig nr 2 ) , så rull sammen et håndkle som du presser mot såret, det hjelper veldig!
Det gjør du nok, for nå er det jo i langt mer kontrollerte former! Også slipper du jo veer (vel, etterveer da, men det går jo fint), og underlivet ditt slipper påkjenninga Jeg aner ikke hva jeg går til, men det er litt ålreit det også.Åja herregud det hadde jeg glemt, det er vondt og gå på do og hoste og nyse og sånn ja! Takk for tipset, husker at jordmor presset et håndkle mot såret når jeg hostet men husket ikke hvorfor Hadde ks med første selv, men ble katastrofe og husker ikke hvordan det var etterpå. Håper jeg også får en fin opplevelse denne gangen
Det gjør du nok, for nå er det jo i langt mer kontrollerte former! Også slipper du jo veer (vel, etterveer da, men det går jo fint), og underlivet ditt slipper påkjenninga Jeg aner ikke hva jeg går til, men det er litt ålreit det også.
Hvordan gikk det i går, ble det blodprøver på deg?Hjeeelp:-( Venter på å komme inn hos legen nå, men BT har plutselig steget til 153/104!!!! Urinen var helt negativ, men håper jeg blir henvist for å ta blodprøver!
Ble innlagt med spørsmål om svangerskapsforgiftning, men ble utskrevet igår da det heldigvis ble avkrefta Har 4cm åpning da, haha så nå venter jeg bare på at riene skal komme igang! Noen tips?Hvordan gikk det i går, ble det blodprøver på deg?
Hihi, ja nå er alle 3 tipsene prøvd så satser på at det begynner å skje noe i løpet av natten Fatter virkelig ikke hvordan man kan få 4cm uten å ha kjent noe anna enn mensmurring Er førstegangs i tilegg!Åååå, åpning! Det vil jeg også ha Bare masse dumme maserier her. Tja, det må bli sex, trappegåing og sterk mat da.. Hehe. Være i aktivitet tror jeg er lurt
Ikke jeg heller! Jeg hadde sterke smerter da jeg kom inn på sykehuset etter 4-5 timer med rier, og hadde da bare 1,5 cm åpning. Da åpningen var 4-5 var det ikke til å holde ut.Hihi, ja nå er alle 3 tipsene prøvd så satser på at det begynner å skje noe i løpet av natten Fatter virkelig ikke hvordan man kan få 4cm uten å ha kjent noe anna enn mensmurring Er førstegangs i tilegg!