Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 100/60 lavt ? Det ligger jeg påJeg vet det ikke er høyt! Langt i fra! Er sykepleier og måler BT dagen lang. ha ha.. Men jeg pleier å få lavt BT i svangerskapene mine, rundt 100/60, så ble litt overrasket bare. Takk for mange svar jenter! Litt spennende å se deres BT
Er 100/60 lavt ? Det ligger jeg på
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Mitt "koser seg" på 90/45, som i de forrige svangerskapene. Litt slitsomt med mye svimmelhet, men bedre enn at det er for høyt ihvertfall!
90/50. Kjempesvimmel!
Drikke mye, og passe på å få i meg litt salt. Drikker farris.Jeg har også lavt blodtrykk, og lurer på om dere har fått noen tips om hva dere kan gjøre for å ikke være så svimmel. Jeg fikk kun beskjed om å sette meg ned eller å bevege meg litt når det skjedde.
Kanskje jeg skal være litt flinkere til å ta med vannflasken, da får jeg drukket så mye mer enn hvis jeg bare tar ett og ett glass.Drikke mye, og passe på å få i meg litt salt. Drikker farris.
Pass på å tilføre salter også!Kanskje jeg skal være litt flinkere til å ta med vannflasken, da får jeg drukket så mye mer enn hvis jeg bare tar ett og ett glass.
Samme herHehe, morsomt! Kjenner meg igjen er sykepleier selv og bekymrer meg over ting som gjelder meg selv, men vet at hadde det vært en pasient så hadde jeg sagt at det var heelt normalt!