Hva er deres BT på kontroll?

133/94 først hu tok idag. Hun tok det vel 8 ganger. Skrev 130/88 på lappen.

Var på føden isted da var det på 125/75 :)

140/90 i dag, men ingen spor av eggehvite. Fordømte tulleblodtrykk. Må inn på ekstra CTG fordi tuppa reagerte med å droppe pulsen ned i 108 ved en kraftig kynner. Bah.

Jeg har hatt normalt lavt og fint BT frem til nå, men på kontroll idag var det steget til 125/97:-O Ingen spor av protein heldigvis.. Har vær syk siden lille julaften, så kan være derfor BT er litt på bærtur:-) Er satt opp på ny time hos jordmor til mandag igjen hvertfall!

Uke 4: 125/83
Uke 12: 136/78
19+4: 123/72
21+1: 114/70
25+1: 118/60
28+6: 114/62
Uke 30: 127/84
32+1: 100/72

Dette sier meg absolutt ingenting desverre :p
Det ser veldig bra ut :)

Jeg har hatt normalt lavt og fint BT frem til nå, men på kontroll idag var det steget til 125/97:-O Ingen spor av protein heldigvis.. Har vær syk siden lille julaften, så kan være derfor BT er litt på bærtur:-) Er satt opp på ny time hos jordmor til mandag igjen hvertfall!
Ouch, ja da er det fint at de følger med deg! Satse på at det synker igjen!

Siste var 127/70. To dager tidligere var det 120/60, men har hatt influensa :)

Jeg hadde 117/77 i dag :)

Da var mitt kommet til 145/100, så er lagt inn nå og venter på blodprøvesvar. Skal ligge her over natta til målinger. Litt blod i urinen, men ikke noe på proteiner heldigvis.

112/71 før jul på sist kontroll

Da var mitt kommet til 145/100, så er lagt inn nå og venter på blodprøvesvar. Skal ligge her over natta til målinger. Litt blod i urinen, men ikke noe på proteiner heldigvis.
oj.. håper det går bra med deg og babyen !! og at prøvene er fine, godt du blir tatt vare på :)

oj.. håper det går bra med deg og babyen !! og at prøvene er fine, godt du blir tatt vare på :)
hadde litt utslag på eggehvite i går, men prøvene ar fine i dag. BT ned til 135/95, og blodprøvene var fine. Fikk reise hjem og er overlykkelig for det :) Så da får jeg bare fortsette å kontrollere BT og urin, også er jeg i uke 37 på fredag så da krysser jeg fingra for at alt går bra til da :)

Mitt trykk har heldigvis blitt lavere igjen! Har hatt undertrykk på over 90 de to siste gangene, men idag var trykket på 117/75:-) Har nok kanskje stresset litt for mye med bacheloroppgave, men det er vel naturlig når det er under 4 uker igjen til termin, og oppgaven er langt fra ferdig:-p

Back
Topp