Mamma til 4
Elsker forumet
90/50
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser veldig bra utUke 4: 125/83
Uke 12: 136/78
19+4: 123/72
21+1: 114/70
25+1: 118/60
28+6: 114/62
Uke 30: 127/84
32+1: 100/72
Dette sier meg absolutt ingenting desverre
Ouch, ja da er det fint at de følger med deg! Satse på at det synker igjen!Jeg har hatt normalt lavt og fint BT frem til nå, men på kontroll idag var det steget til 125/97:-O Ingen spor av protein heldigvis.. Har vær syk siden lille julaften, så kan være derfor BT er litt på bærtur Er satt opp på ny time hos jordmor til mandag igjen hvertfall!
Takk, ja håååper virkelig det! Orker ikke gå i 4-6 uker til med beskjed om å være i ro Nå begynner jo endelig bekkenet å bli litt mer samarbeidsvilligOuch, ja da er det fint at de følger med deg! Satse på at det synker igjen!
oj.. håper det går bra med deg og babyen !! og at prøvene er fine, godt du blir tatt vare påDa var mitt kommet til 145/100, så er lagt inn nå og venter på blodprøvesvar. Skal ligge her over natta til målinger. Litt blod i urinen, men ikke noe på proteiner heldigvis.
hadde litt utslag på eggehvite i går, men prøvene ar fine i dag. BT ned til 135/95, og blodprøvene var fine. Fikk reise hjem og er overlykkelig for det Så da får jeg bare fortsette å kontrollere BT og urin, også er jeg i uke 37 på fredag så da krysser jeg fingra for at alt går bra til daoj.. håper det går bra med deg og babyen !! og at prøvene er fine, godt du blir tatt vare på